Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån

lånadirekt

Upprepar det jag tidigare skrev. För mig fungerade lanadirekt utmärkt. Jag fick snabbt besked och snabb utbetalning. Så var det och inget annat. Sen att det inte fungerar för andra får stå för er. Skriver utifrån min egna upplevda ansökan. Så än en gång refererar jag endast till mig själv och för mig fungerade lånadirekt utmärkt. Snabbt besked och snabb utbetalning! suveräna!

Fick till slut ett svar från dem nu under kvällen via mail och lånet skall ha utbetalats under dagen, så får se om några pengar dyker upp imorgon... De sa att de hade haft problem med mailen så det kan ju faktiskt funnits anledning till varför det dröjt

Nu har pengarna kommit på kontot, så trots lite strul igår så funkar de alltså.

natlan.se

Fake eller funkar denna sida ??? Bra med mailbaserad faktura om detta funkar.

Jag fick avslag hos sms-lån.com. Får man avslag hos UPE då också tror ni, om man ansöker?

Svaret är ja. Man får avslag hos www.upe.se om man fått avslag hos www.sms-lan.com så lägg inte pengar på att ansöka hos bägge.

För att det inte ska vara några oklarheter kan vi berätta att vi har jobbat under namnet upe.se från start men namnet har visat sig vara lite för intetsägande och därför använder vi nu också namnet sms-lan.com eftersom det passar bättre för vår verksamhet och det blir lättare för folk att hitta oss.

Den här tråden har gjort oss uppmärksamma på att vi kan vara tydligare med det på sidorna och sätter vår webmaster på att ordna det. Tackar för tipset!

mvh
upe.se

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp