Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nytt lån för att betala av kredit ?

Jag behöver lite råd av er hur jag ska göra… Jag har blancolån på 725 000 och kämpar med dessa så klart. Utöver det har jag ett kreditkort som är utnyttjat med 60 000 av 80 000. Jag hade bestämt mig för att inte ta fler lån och att inte spela mer vilket jag inte heller har gjort på några månader… men istället för att betala dyr ränta på krediten, är det bättre att försöka få till ett lån och betala den med även om jag då ökar min blancoskuld igen… eller ska jag stå fast vid att inte ta fler lån och kämpa på med krediten. Jag har 3 förfrågningar och 1,0 i Uc. Hur hade ni gjort ?

Jag skulle ta ett lån med räntan under 15% och lösa kreditkort eftersom annars är det väldigt svårt att bli av med krediten då man utnyttjar det hela tiden om och om. Kolla om du kan ta ett större lån så att du kan samla flera av bianco till ett . Du har inte skrivit hur många biancolån du har och vilken ränta är på dem? Inkomst?

Jag skulle ta ett lån med räntan under 15% och lösa kreditkort eftersom annars är det väldigt svårt att bli av med krediten då man utnyttjar det hela tiden om och om. Kolla om du kan ta ett större lån så att du kan samla flera av bianco till ett . Du har inte skrivit hur många biancolån du har och vilken ränta är på dem? Inkomst?
Inkomst 550 000
Sammanlagt 5 blancolån med ränta 8,5-10 % så de tror jag inte jag kommer att tjäna på att försöka samla … men ja, jag överlever ju med hjälp av krediten….

Ja, då får du inte bättre ränta tror jag . Försök jobba extra och. betala av enligt snöbollsmetoden, kommer inte på bättre råd . Lycka till !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp