- Meddelanden
- 190
- Mottagna reaktioner
- 45
- Poäng
- 157
Tänkte uppdatera lite kring mitt och min mans ärende hos skusan.. vi fick beviljat skusa i mars men sista dagen överklagade ARS enterprices beslutet för att han ville ha in sina skulder i ärendet..
Varken jag eller mannen lyckades bevisa att skulderna var betalda, utom en av mannens, så tyvärr fick de ingå i vår sanering…
Nu har vi äntligen haft en ny handläggare som fått ordning på allt återigen och vi fick beslut om beslutad skuldsanering 5/12 så endast 30 dagar kvar sen kan man förhoppningsvis andas ut på riktigt..!
vi fick inledande 6/9-22 beslut 10 mars 2023 och nytt beslut nu den 5/12.
Jag har skulder på 1.4 miljoner ca och min man 1.45 miljoner.
Vi har tre barn och fick förkortad betalplan till 4 år, så i september 2026 är vi färdiga med planen och året efter i september helt fria.
Inga missbruk utan endast konsumtion för vår del.
så kämpa på ni andra kämpar, tids nog vänder det! Jag hoppas kunna skåla in det nya året med nytt hopp och en ny plan inför framtiden
Varken jag eller mannen lyckades bevisa att skulderna var betalda, utom en av mannens, så tyvärr fick de ingå i vår sanering…
Nu har vi äntligen haft en ny handläggare som fått ordning på allt återigen och vi fick beslut om beslutad skuldsanering 5/12 så endast 30 dagar kvar sen kan man förhoppningsvis andas ut på riktigt..!
vi fick inledande 6/9-22 beslut 10 mars 2023 och nytt beslut nu den 5/12.
Jag har skulder på 1.4 miljoner ca och min man 1.45 miljoner.
Vi har tre barn och fick förkortad betalplan till 4 år, så i september 2026 är vi färdiga med planen och året efter i september helt fria.
Inga missbruk utan endast konsumtion för vår del.
så kämpa på ni andra kämpar, tids nog vänder det! Jag hoppas kunna skåla in det nya året med nytt hopp och en ny plan inför framtiden