Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Nystartfinans, någon som har information?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fattigtös" data-source="post: 59852"><p>Jag ringde <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9053" target="_blank">nystartfinans</a> och fick ett oerhört trevligt bemötande dock inget lån den här gången men jag ska absolut göra mitt bästa för att få det längre fram. bra stöd och bollplank när det känns svårt tror jag, killen var väl insatt i de problem som gör att man inte får ett större samlingslån rakt av.</p><p></p><p>Men det han sade var</p><p>-de beviljar ej om skulden är mer än 1,5 ggr inkomsten (varningstecken) utan då krävs medsökande med god ekonomi</p><p>-de tittar på hur lånen ökat eller minskat på uc, om det bara ökar och ökar så vill de ha en medsökande</p><p>-många ff var inget större hinder utan det var ovanstående som avgjorde</p><p></p><p>men jag fick intrycket av att med medsökande så kommer de flesta få igenom för de vill hjälpa (och såklart också tjäna på det men det pselar ingen roll för bara det här att få någon att bolla med kan vara värt en slant).</p><p></p><p>Sedan är det ju en stor fördel om man får ner antalet krediter genom att anlita dem.</p><p></p><p>Så jag kommer försöka minska ner nu i ett år och sedan faktiskt söka dem igen. Jag fick ett jättebra intryck även om jag just nu inte vet hur jag ska överleva utan det där lånet... men det är en annan femma. Nu fick ni lite info iaf av vad de sade till mig. Jag tipsar er starkt att ringa och fråga, jag skickade in allt via mail så det här fick jag "gratis" utan att ny uc togs och bara det var ju en suverän service.</p><p></p><p>Högsta betyg kundbemötande och service trots avslag alltså.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fattigtös, post: 59852"] Jag ringde [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9053"]nystartfinans[/URL] och fick ett oerhört trevligt bemötande dock inget lån den här gången men jag ska absolut göra mitt bästa för att få det längre fram. bra stöd och bollplank när det känns svårt tror jag, killen var väl insatt i de problem som gör att man inte får ett större samlingslån rakt av. Men det han sade var -de beviljar ej om skulden är mer än 1,5 ggr inkomsten (varningstecken) utan då krävs medsökande med god ekonomi -de tittar på hur lånen ökat eller minskat på uc, om det bara ökar och ökar så vill de ha en medsökande -många ff var inget större hinder utan det var ovanstående som avgjorde men jag fick intrycket av att med medsökande så kommer de flesta få igenom för de vill hjälpa (och såklart också tjäna på det men det pselar ingen roll för bara det här att få någon att bolla med kan vara värt en slant). Sedan är det ju en stor fördel om man får ner antalet krediter genom att anlita dem. Så jag kommer försöka minska ner nu i ett år och sedan faktiskt söka dem igen. Jag fick ett jättebra intryck även om jag just nu inte vet hur jag ska överleva utan det där lånet... men det är en annan femma. Nu fick ni lite info iaf av vad de sade till mig. Jag tipsar er starkt att ringa och fråga, jag skickade in allt via mail så det här fick jag "gratis" utan att ny uc togs och bara det var ju en suverän service. Högsta betyg kundbemötande och service trots avslag alltså. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Nystartfinans, någon som har information?
Topp