Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Nybörjare på lån. Låna utan fast anställning?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Batsman" data-source="post: 199488" data-attributes="member: 5408"><p>Hej alla låneexperter!</p><p></p><p>Jag har lånat blancolån för ett par år sen utan problem, men då hade jag fast anställning.</p><p></p><p>Nu har jag kört eget företag i några år och har senaste två åren inte haft någon inkomst. Innan jag körde mitt företag hade jag fast anställning i tre år med bra inkomst.</p><p></p><p>Nu har jag fått ett jobb. Tror det kallas timanställd. Jag får timbaserad lön med något som kallas garantilön. Jag har uppdrag fram till december 2020 och det finns inga tecken på att jag inte skulle få förlängt, jag jobbar statligt och de påverkas inte av Corona t.ex. Jag jobbar normala tider med 40 timmar i veckan.</p><p></p><p>Jag har ett blancolån idag på ca 75 000 kr. Men jag har planerat att återbetala det snart.</p><p>Annars har jag inga skulder.</p><p></p><p>Jag skulle nu vilja låna pengar till att köpa en båt till sommaren. Vill låna ca 300-350 000 kr.</p><p></p><p>Är detta möjligt?</p><p></p><p>Jag jobbar inom IT och har en universitetsutbildning i området så att få jobb är inga problem för mig.. Jag vet inte om sånt spelar någon roll.</p><p></p><p>Jag tänkte att det skulle gå att få ett lån så jag har gjort ansökning via <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> och några fler. Så jag har totalt 4st UC på mig nu. Jag visste inte att det var så känsligt att göra för många förfrågningar. Jag fick inga lån när jag gjorde dessa ansökningar.</p><p>Nu är jag rädd att göra fler sökningar som leder till fler UC. Därför vill jag veta om jag ens kan ta ett lån med tanke på den situation jag är i?</p><p></p><p>jag har inga betalningsanmärkningar.</p><p></p><p>Någon som varit i samma situation och lyckats låna, var vände ni er?</p><p></p><p>Kan man ljuga om att man har fast anställning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Batsman, post: 199488, member: 5408"] Hej alla låneexperter! Jag har lånat blancolån för ett par år sen utan problem, men då hade jag fast anställning. Nu har jag kört eget företag i några år och har senaste två åren inte haft någon inkomst. Innan jag körde mitt företag hade jag fast anställning i tre år med bra inkomst. Nu har jag fått ett jobb. Tror det kallas timanställd. Jag får timbaserad lön med något som kallas garantilön. Jag har uppdrag fram till december 2020 och det finns inga tecken på att jag inte skulle få förlängt, jag jobbar statligt och de påverkas inte av Corona t.ex. Jag jobbar normala tider med 40 timmar i veckan. Jag har ett blancolån idag på ca 75 000 kr. Men jag har planerat att återbetala det snart. Annars har jag inga skulder. Jag skulle nu vilja låna pengar till att köpa en båt till sommaren. Vill låna ca 300-350 000 kr. Är detta möjligt? Jag jobbar inom IT och har en universitetsutbildning i området så att få jobb är inga problem för mig.. Jag vet inte om sånt spelar någon roll. Jag tänkte att det skulle gå att få ett lån så jag har gjort ansökning via [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]Lendo[/URL] och några fler. Så jag har totalt 4st UC på mig nu. Jag visste inte att det var så känsligt att göra för många förfrågningar. Jag fick inga lån när jag gjorde dessa ansökningar. Nu är jag rädd att göra fler sökningar som leder till fler UC. Därför vill jag veta om jag ens kan ta ett lån med tanke på den situation jag är i? jag har inga betalningsanmärkningar. Någon som varit i samma situation och lyckats låna, var vände ni er? Kan man ljuga om att man har fast anställning? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Nybörjare på lån. Låna utan fast anställning?
Topp