Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
NU har jag med hamnat i KFM - Ett par frågor!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Terry_" data-source="post: 16370" data-attributes="member: 947"><p>Då har er allas Terry_ hamnat i KFM.</p><p>Detta gör att jag har 5-6 frågor, försökte ringa KFM men det var 150 före i kön så provar här....</p><p></p><p>1: Skulderna/smslånen/krediterna trillar på en efter en, totala antalet betalningsanmärkningar hos KFM kommer att vara cirka 400.000 kronor och antalet anmärkningar 30 stycken min fråga ett : Är det någon idé att ansöka om skuldsanering på detta belopp?</p><p></p><p>2: Nu har första 4-5 skulderna/lånen fastställts, men det är som sagt ett 20-tal kvar som kommer att fastställas i veckorna. Min fråga är - När blir det dags för löneutmätning? Jag har absolut inget av värde jag äger ändå.</p><p></p><p>3: Jag har inga barn, kan man räkna med att behålla ett 12-13.000 ut åtminstone?</p><p></p><p>4: Har en privat skuld till min mor på 100.000 kr som jag vill fortsättta betala på, tar dom hänsyn till det? Eller hur löser jag den skulden hon har ett lån i mitt namn.</p><p></p><p>5: Innebär detta att man arbetsgivare kommer få reda på att jag är i kronofogden nu?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Terry_, post: 16370, member: 947"] Då har er allas Terry_ hamnat i KFM. Detta gör att jag har 5-6 frågor, försökte ringa KFM men det var 150 före i kön så provar här.... 1: Skulderna/smslånen/krediterna trillar på en efter en, totala antalet betalningsanmärkningar hos KFM kommer att vara cirka 400.000 kronor och antalet anmärkningar 30 stycken min fråga ett : Är det någon idé att ansöka om skuldsanering på detta belopp? 2: Nu har första 4-5 skulderna/lånen fastställts, men det är som sagt ett 20-tal kvar som kommer att fastställas i veckorna. Min fråga är - När blir det dags för löneutmätning? Jag har absolut inget av värde jag äger ändå. 3: Jag har inga barn, kan man räkna med att behålla ett 12-13.000 ut åtminstone? 4: Har en privat skuld till min mor på 100.000 kr som jag vill fortsättta betala på, tar dom hänsyn till det? Eller hur löser jag den skulden hon har ett lån i mitt namn. 5: Innebär detta att man arbetsgivare kommer få reda på att jag är i kronofogden nu? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
NU har jag med hamnat i KFM - Ett par frågor!
Topp