Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bullens" data-source="post: 110883" data-attributes="member: 2469"><p>Egenteligen borde jag låta tråden självdö, men kan inte släppa det här, du borde läsa om tråden, jag hon bad om hjälp och råd, sen insåg hon att vissa delar av de råd som kom var hon inte redo för, men det accepterades inte utan hon hamnade i en försvarställning för att hon INTE VAR REDO, du säger att hon inte lyssnar. Där har du uppenbart fel för hon lyssnade och det fick henne att må dåligt. För hon var inte redo. </p><p></p><p>Att driva på en människa som är på botten är "livsfarligt" hennes energi skall inte behöva gå åt till att försvara sig när hon inte "lyssnar" på era råd. Den behöver hon för överlevnad. Inga råd har varot dåliga i sak men förbannat dåligt tajmade. </p><p></p><p>Och så fort hon sagt att hon inte kan lyssna på de råden för hon inte är där så har flera av er direkt sagt. "du måste, du är i förnekelse, hur kan du" och nu kom ordet offerkofta (vilket du förklara sen) tänk lite för fan här är en person som förmodligen är så långt ner på botten denna människa någonsin har varit. Och orkar den säga "jag hör vad ni säger men just nu funkar inte det för mig" släpp det för FAN. Ni är förbannat enkelspårig och tror verkligen att erat sätt är rätt för ni vet minsann, men allt är inte lika alla är inte lika, missbruket är samma problematiken är den samma men vi är individer med olika förhållanden och personligheter på olika stadier i våra liv. Hade det varit så enkelt som ni verkar tro hade inte dessa trådar behövts alls. </p><p></p><p>Uräskta tonläge och svordomar men jag blev förbannad det är ni som har offer koftor på er. "hon gör inte som jag säger fast jag vet att jag har rätt hon vägrar lyssna på mig fast jag minsann gjorde så direkt och det var bra för mig" ta av koftan ge råd, baserade på era erfarenheter men respektera om nån inte är redo för dem speciellt när de rakt ut säger det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bullens, post: 110883, member: 2469"] Egenteligen borde jag låta tråden självdö, men kan inte släppa det här, du borde läsa om tråden, jag hon bad om hjälp och råd, sen insåg hon att vissa delar av de råd som kom var hon inte redo för, men det accepterades inte utan hon hamnade i en försvarställning för att hon INTE VAR REDO, du säger att hon inte lyssnar. Där har du uppenbart fel för hon lyssnade och det fick henne att må dåligt. För hon var inte redo. Att driva på en människa som är på botten är "livsfarligt" hennes energi skall inte behöva gå åt till att försvara sig när hon inte "lyssnar" på era råd. Den behöver hon för överlevnad. Inga råd har varot dåliga i sak men förbannat dåligt tajmade. Och så fort hon sagt att hon inte kan lyssna på de råden för hon inte är där så har flera av er direkt sagt. "du måste, du är i förnekelse, hur kan du" och nu kom ordet offerkofta (vilket du förklara sen) tänk lite för fan här är en person som förmodligen är så långt ner på botten denna människa någonsin har varit. Och orkar den säga "jag hör vad ni säger men just nu funkar inte det för mig" släpp det för FAN. Ni är förbannat enkelspårig och tror verkligen att erat sätt är rätt för ni vet minsann, men allt är inte lika alla är inte lika, missbruket är samma problematiken är den samma men vi är individer med olika förhållanden och personligheter på olika stadier i våra liv. Hade det varit så enkelt som ni verkar tro hade inte dessa trådar behövts alls. Uräskta tonläge och svordomar men jag blev förbannad det är ni som har offer koftor på er. "hon gör inte som jag säger fast jag vet att jag har rätt hon vägrar lyssna på mig fast jag minsann gjorde så direkt och det var bra för mig" ta av koftan ge råd, baserade på era erfarenheter men respektera om nån inte är redo för dem speciellt när de rakt ut säger det. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
Topp