Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Terry_" data-source="post: 110826" data-attributes="member: 947"><p>Jag förstår att det blir kontraproduktivt om du BARA vill att man ska go with the flow. Men samtidigt gör du det oerhört svårt för både dig själv och andra medlemmar för du blir oerhört upprörd utav alla råd och tips folk kommer med eftersom att det blir enklast för mig och vissa andra SOM VILL DIG VÄL att inte skriva här.</p><p></p><p>Signaturen Annhha förklarade på ett utmärkt och pedagogiskt sätt där ovan hur det fungerar. Man kan aldrig vinna tillbaka det man förlorat. Se till att stanna i tid, jag resonerade som du. Började med spela bort det jag hade sparat in för 500.000 sen tog jag ALLA lån,krediter,smslån som fanns på ytterligare uppåt en miljon. När även dessa pengarna skulle "spelas tillbaka" ja då vände jag mig till gatans utlåning, du förstår säkert vad det innebär. Då var vi uppe i 2.5 miljoner i skuld bara. Med en ränta som tickar.</p><p>Ja, utöver att jag hade skuldsatt alla i min närhet - precis som du.</p><p>Hade jag dock inte berättat för mina nära och kära och tagit hjälp, ja då hade idag både jag och hela min familj,min sambo och alla andra varit hemlösa och förmodligen levt under hot.</p><p></p><p>Det kan gå bra mycket värre även om det känns illa för dig redan nu...</p><p></p><p>Tack vare att jag berättade för anhöriga - och blev i princip inlagd (jobbets HR involverades, våra utredare/poliser involverades, kommunen jag är folkbokförd i involverades och spelberoendesriksförbund involverades) tack vare alla dessa instanser har jag idag ett "normalt" liv,</p><p></p><p>Det var timmar ifrån antingen att jag skulle hamna på dårhuset,bårhuset eller fängelse. Timmar. inte dagar.</p><p></p><p>PS: Avslutningsvis, jag önskar att någon hade tjatat på mig att berätta 1 år tidigare än vad jag gjorde. Då hade jag istället för flera miljoner skuld haft några hundra tusen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Terry_, post: 110826, member: 947"] Jag förstår att det blir kontraproduktivt om du BARA vill att man ska go with the flow. Men samtidigt gör du det oerhört svårt för både dig själv och andra medlemmar för du blir oerhört upprörd utav alla råd och tips folk kommer med eftersom att det blir enklast för mig och vissa andra SOM VILL DIG VÄL att inte skriva här. Signaturen Annhha förklarade på ett utmärkt och pedagogiskt sätt där ovan hur det fungerar. Man kan aldrig vinna tillbaka det man förlorat. Se till att stanna i tid, jag resonerade som du. Började med spela bort det jag hade sparat in för 500.000 sen tog jag ALLA lån,krediter,smslån som fanns på ytterligare uppåt en miljon. När även dessa pengarna skulle "spelas tillbaka" ja då vände jag mig till gatans utlåning, du förstår säkert vad det innebär. Då var vi uppe i 2.5 miljoner i skuld bara. Med en ränta som tickar. Ja, utöver att jag hade skuldsatt alla i min närhet - precis som du. Hade jag dock inte berättat för mina nära och kära och tagit hjälp, ja då hade idag både jag och hela min familj,min sambo och alla andra varit hemlösa och förmodligen levt under hot. Det kan gå bra mycket värre även om det känns illa för dig redan nu... Tack vare att jag berättade för anhöriga - och blev i princip inlagd (jobbets HR involverades, våra utredare/poliser involverades, kommunen jag är folkbokförd i involverades och spelberoendesriksförbund involverades) tack vare alla dessa instanser har jag idag ett "normalt" liv, Det var timmar ifrån antingen att jag skulle hamna på dårhuset,bårhuset eller fängelse. Timmar. inte dagar. PS: Avslutningsvis, jag önskar att någon hade tjatat på mig att berätta 1 år tidigare än vad jag gjorde. Då hade jag istället för flera miljoner skuld haft några hundra tusen... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
Topp