Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klar_fd_Släpptallt" data-source="post: 110625" data-attributes="member: 3357"><p>Om TS inte önskar råd är det helt ok och då kan man framföra det i tråden. Dock så säger ju rubriken något annat.</p><p>Många av de som svarat har mycket goda kunskaper om spel- och/eller skuldproblematik och forumet har sedan jag hamnade här för ca tre år sedan varit ett ställe där man får goda råd och tips om hur man stannar upp, hur man tar sig vidare och förhoppningsvis hittar vägar ur sin problematik.</p><p>Jag tänker inte ge några råd till TS då jag varken har familj att ta hänsyn till eller problem med spel, men verkligheten och uppvaknandet är inte mjukt och snällt. De råd som kommit här (och andra trådar) är enkla, raka och ibland jävligt jobbiga att höra då det kommer innanför det skydd man byggt upp.</p><p>De människor jag mött under min tid här på forumet har varit och är oerhört empatiska och kunniga och många gånger är det mest empatiska att gå rakt sak på för att komma innanför muren man byggt upp mot omvärlden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klar_fd_Släpptallt, post: 110625, member: 3357"] Om TS inte önskar råd är det helt ok och då kan man framföra det i tråden. Dock så säger ju rubriken något annat. Många av de som svarat har mycket goda kunskaper om spel- och/eller skuldproblematik och forumet har sedan jag hamnade här för ca tre år sedan varit ett ställe där man får goda råd och tips om hur man stannar upp, hur man tar sig vidare och förhoppningsvis hittar vägar ur sin problematik. Jag tänker inte ge några råd till TS då jag varken har familj att ta hänsyn till eller problem med spel, men verkligheten och uppvaknandet är inte mjukt och snällt. De råd som kommit här (och andra trådar) är enkla, raka och ibland jävligt jobbiga att höra då det kommer innanför det skydd man byggt upp. De människor jag mött under min tid här på forumet har varit och är oerhört empatiska och kunniga och många gånger är det mest empatiska att gå rakt sak på för att komma innanför muren man byggt upp mot omvärlden. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
Topp