Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bullens" data-source="post: 110610" data-attributes="member: 2469"><p>Beklagar det du behövt genomlida och sveken från din partner men det här förklarar saken helt klart och tydligt för mig. </p><p></p><p>Du är "på andra sidan" inte mindre jobbigt och skall man sätta det i skala så är det mer synd om de anhöriga. </p><p></p><p>Men och här kommer ett men baserat på det jag läst här och även mina egna erfarenheter som referens. </p><p></p><p>Jag gick på en förening för spelberoende förut och det var såååååå skönt att kunna prata helt fritt om vad och hur man gjort och betett sig på grund av missbruket. Dock var det emellanåt enstaka anhöriga med på mötena vilket jag tycker är jättebra. Men man hade för vana att dela upp mötena "spelare" och anhöriga för sig en del av mötet sen gemensamt. Men ibland var de få anhöriga och då var de med hela mötet. Och då blev mötena för mig och min tillfriskna som spelare helt värdelösa, jag fick hela tiden försvara mina handlingar och höra vad de anhöriga som var fulla med okunnighet, svikna känslor, lurade och skuldsatta tyckte man borde göra och hur man minsann inte kan sitta och säga si eller så.</p><p></p><p>Jag slutade gå där helt enkelt BARA för det. </p><p></p><p>Ibaönd behöver man bara få ur sig sina handlingar och sitt liv utan pekpinnar eller tycke från andra som omöjligt kan förstå helt och hållet. </p><p></p><p>Det skall säga nu igen för att inte missförstås det jag skriver..</p><p></p><p>Det var bra med andra anhöriga men inte hela mötet man behöver få ur sig helt förutsättningslöst utan att behöva försvara eller censurera. </p><p></p><p>Och som jag sa det är fruktansvärt att så många blir förda bakomljusrt och hamnar i massa skit på grund av förhållande med folk som har detta missbruk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bullens, post: 110610, member: 2469"] Beklagar det du behövt genomlida och sveken från din partner men det här förklarar saken helt klart och tydligt för mig. Du är "på andra sidan" inte mindre jobbigt och skall man sätta det i skala så är det mer synd om de anhöriga. Men och här kommer ett men baserat på det jag läst här och även mina egna erfarenheter som referens. Jag gick på en förening för spelberoende förut och det var såååååå skönt att kunna prata helt fritt om vad och hur man gjort och betett sig på grund av missbruket. Dock var det emellanåt enstaka anhöriga med på mötena vilket jag tycker är jättebra. Men man hade för vana att dela upp mötena "spelare" och anhöriga för sig en del av mötet sen gemensamt. Men ibland var de få anhöriga och då var de med hela mötet. Och då blev mötena för mig och min tillfriskna som spelare helt värdelösa, jag fick hela tiden försvara mina handlingar och höra vad de anhöriga som var fulla med okunnighet, svikna känslor, lurade och skuldsatta tyckte man borde göra och hur man minsann inte kan sitta och säga si eller så. Jag slutade gå där helt enkelt BARA för det. Ibaönd behöver man bara få ur sig sina handlingar och sitt liv utan pekpinnar eller tycke från andra som omöjligt kan förstå helt och hållet. Det skall säga nu igen för att inte missförstås det jag skriver.. Det var bra med andra anhöriga men inte hela mötet man behöver få ur sig helt förutsättningslöst utan att behöva försvara eller censurera. Och som jag sa det är fruktansvärt att så många blir förda bakomljusrt och hamnar i massa skit på grund av förhållande med folk som har detta missbruk. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
Topp