Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Esther" data-source="post: 110477" data-attributes="member: 4173"><p>Hej igen alla fina människor!</p><p></p><p>Nu har jag haft ett turbulent dygn med ångest, kräkningar och tårar. </p><p>Fick till slut till ett sista lån, som betalar min hyra och maten.. vet att lån inte är lösningen, men det är det faktiskt när man inte vet vad man ska ta sig till.. kommer kunna klara de allra flesta räkningarna denna månad, och om jag inte spelar mer kommer jag klara räkningarna i fortsättningen. </p><p>Jag har haft en jävla tur, jag var så nära kanten men lyckades klamra mig fast.. nu vet jag att jag aldrig någonsin kommer ha möjlighet att rädda upp situationen igen, och därför kommer jag aldrig någonsin hamna där igen (ska jag fan se till). Jag ska kämpa detta året för att sen kunna få ett samlingslån för allting jag ställt till med.. jag tror just idag på att det kommer fungera!</p><p></p><p>Tack för att ni tog er tid att svara på mitt inlägg, det betyder så sjukt mycket att jag kan prata med några som förstår. </p><p></p><p>Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska berätta för min man, ni får tycka det låter sjukt, men så är det..! Jag måste få ordning på allt i mitt huvud först. </p><p></p><p> Vad gäller dig Terry så har jag läst dina trådar och varit imponerad av din resa, däremot tycker jag att du uttryckte dig mycket okänsligt när du fortsätter att skuldbelägga mig och få mig att må dålig, kanske funkar på andra men inte på mig, jag blir mest förbannad att man kan säga till en person med stark ångest.. jag förstår att du menar väl men jag mottog inte det så.</p><p></p><p>När jag läser om er andra så blir jag så bestört, tycker så synd om er och lider med er.. Jag önskar er välgång och att ni , och jag, en dag får njuta av livet till 100% utan ångest och ekonomiska problem. </p><p></p><p>Ni är fantastiska glöm inte det!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Esther, post: 110477, member: 4173"] Hej igen alla fina människor! Nu har jag haft ett turbulent dygn med ångest, kräkningar och tårar. Fick till slut till ett sista lån, som betalar min hyra och maten.. vet att lån inte är lösningen, men det är det faktiskt när man inte vet vad man ska ta sig till.. kommer kunna klara de allra flesta räkningarna denna månad, och om jag inte spelar mer kommer jag klara räkningarna i fortsättningen. Jag har haft en jävla tur, jag var så nära kanten men lyckades klamra mig fast.. nu vet jag att jag aldrig någonsin kommer ha möjlighet att rädda upp situationen igen, och därför kommer jag aldrig någonsin hamna där igen (ska jag fan se till). Jag ska kämpa detta året för att sen kunna få ett samlingslån för allting jag ställt till med.. jag tror just idag på att det kommer fungera! Tack för att ni tog er tid att svara på mitt inlägg, det betyder så sjukt mycket att jag kan prata med några som förstår. Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska berätta för min man, ni får tycka det låter sjukt, men så är det..! Jag måste få ordning på allt i mitt huvud först. Vad gäller dig Terry så har jag läst dina trådar och varit imponerad av din resa, däremot tycker jag att du uttryckte dig mycket okänsligt när du fortsätter att skuldbelägga mig och få mig att må dålig, kanske funkar på andra men inte på mig, jag blir mest förbannad att man kan säga till en person med stark ångest.. jag förstår att du menar väl men jag mottog inte det så. När jag läser om er andra så blir jag så bestört, tycker så synd om er och lider med er.. Jag önskar er välgång och att ni , och jag, en dag får njuta av livet till 100% utan ångest och ekonomiska problem. Ni är fantastiska glöm inte det!! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
Topp