Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Självkontroll" data-source="post: 110411" data-attributes="member: 4352"><p>Jo men raka rör är det inte alla som är mottagliga för direkt, ibland behöver man oxå få tid till att reflektera och jag tror nog att tjejen tänkt allt det där på egen hand och vet allt det vi skriver raka rör eller ej. Man skriver av sig och flyttar ut hjärnan dvs det grubblar på istället för att sitta med allt själv. Ibland behöver man gå varsamt fram för att nå ut. Alla är vi olika men när man sitter med den jävla ångesten när man insett att alla pengar är borta innan man själv ens reagerat och Det enda som återstår är ångest, panik, desperation, illamående och självförakt så spelar det mindre roll vad andra säger, tipsar om. Man är tacksam att någon orkar läsa och orkar ge råd och tips. Just idag kanske inte de rätta orden är ” ta tjuren i hornen ”. Vet att du menar väl men ibland måste man vara lite smidig och vara ödmjuk. Vi är många som varit där och även under tiden vi spelat har iaf jag sagt flertalet gånger till mig själv, Joe dum i huvuvudet, hur kan jag göra så här Mot min familj och vad fan är det för fel på mig osv ...vi behöver inte strö mer salt i såren... </p><p>vi finns här och för att känna mindre skam så är det skönt med ett forum som inte dömer, skäller eller bekräftar ens egna tankar om ens misslyckande. ❤️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Självkontroll, post: 110411, member: 4352"] Jo men raka rör är det inte alla som är mottagliga för direkt, ibland behöver man oxå få tid till att reflektera och jag tror nog att tjejen tänkt allt det där på egen hand och vet allt det vi skriver raka rör eller ej. Man skriver av sig och flyttar ut hjärnan dvs det grubblar på istället för att sitta med allt själv. Ibland behöver man gå varsamt fram för att nå ut. Alla är vi olika men när man sitter med den jävla ångesten när man insett att alla pengar är borta innan man själv ens reagerat och Det enda som återstår är ångest, panik, desperation, illamående och självförakt så spelar det mindre roll vad andra säger, tipsar om. Man är tacksam att någon orkar läsa och orkar ge råd och tips. Just idag kanske inte de rätta orden är ” ta tjuren i hornen ”. Vet att du menar väl men ibland måste man vara lite smidig och vara ödmjuk. Vi är många som varit där och även under tiden vi spelat har iaf jag sagt flertalet gånger till mig själv, Joe dum i huvuvudet, hur kan jag göra så här Mot min familj och vad fan är det för fel på mig osv ...vi behöver inte strö mer salt i såren... vi finns här och för att känna mindre skam så är det skönt med ett forum som inte dömer, skäller eller bekräftar ens egna tankar om ens misslyckande. ❤️ [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Nu behöver jag verkligen hjälp.
Topp