Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nu börjar det röra på sig

Äntligen fått utredningsbeslutet och betalplanen. Inga problem där och en vettig betalplan om än lite rörigt med alla småbelopp hit & dit, min man fick ett nollbeslut. Börja betala först i februari, vilket känns skönt inför jul :). Så nu är det bara att vänta några veckor till innan slutligt besked kommer, och om någon ska invända mot förslaget. Känslan som infinner sig går inte att beskriva, efter allt slit för att få det att gå ihop & aldrig se en ljusning...kommer det nu finnas ett slutdatum på eländet. Bara det att veta vilket belopp man ska betala varje månad känns så bra, då vi haft maxbeslut tidigare. Bästa julklappen på väldigt många år & första gången jag jubla över att få brev av fogden :p

Äntligen fått utredningsbeslutet och betalplanen. Inga problem där och en vettig betalplan om än lite rörigt med alla småbelopp hit & dit, min man fick ett nollbeslut. Börja betala först i februari, vilket känns skönt inför jul :). Så nu är det bara att vänta några veckor till innan slutligt besked kommer, och om någon ska invända mot förslaget. Känslan som infinner sig går inte att beskriva, efter allt slit för att få det att gå ihop & aldrig se en ljusning...kommer det nu finnas ett slutdatum på eländet. Bara det att veta vilket belopp man ska betala varje månad känns så bra, då vi haft maxbeslut tidigare. Bästa julklappen på väldigt många år & första gången jag jubla över att få brev av fogden :p
Grattis, bra kämpat & God Jul!

Härligt!! Så skönt

Hur mycket kommer du få betala varje månad och ungefär hur stor del av skulderna, efter fem år, är det? :)

Grattis till att det blev som du önskade :)

Hur mycket kommer du få betala varje månad och ungefär hur stor del av skulderna, efter fem år, är det? :)

Grattis till att det blev som du önskade :)
Tack :) Jag ska betala ca 1500/mån i ca 6 månader sen 1300/mån....totalt ca 75000 kr på en skuld på ca 300,000 kr

Tack :) Jag ska betala ca 1500/mån i ca 6 månader sen 1300/mån....totalt ca 75000 kr på en skuld på ca 300,000 kr

Tack för informationen :) Det är intressant att veta hur uppläggen ser ut. Man har lite dålig koll på det och inte sett så många exempel på olika upplägg. Det är individuellt såklart, men ändå :)

Grattis till mig själv också, mitt 1000:e inlägg på Lånforum! Nu är jag Entusiast!!! :oops::rolleyes::eek:

Grattis :p till den bedriften! Jag är ju arbetslös 50% & sjukersättning 50%

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp