Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Nstart process?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mimmy" data-source="post: 335584" data-attributes="member: 7843"><p>Jag är ledsen att jag gör dig besviken,men jag ska berätta om min erfarenhet från 10 dagar sedan.</p><p>Jag blev godkänd för ett lån på 300 000 och skrev på ett skuldebrev ,innan dess granskade han(Mark) alla mina kreditkonton, han har bara inte kolla på min toalett än..Sedan ringde han och sa att det var ett misstag och att de inte kunde godkänna lånet!!Lyckligtvis hade jag en lösning på mina problem i mitt hemland !Men jag vill varna folk för att det är en maffiabedrägeriorganisation och att undvika dem!Jag ringde polisen och Fi, de sa att jag kunde stämma dem för mobbning, om jag filmade och för skuldbrev som jag signerade !Det här är ofattbart att det finns i Sverige, de gör bara narr av folk, gör olagliga saker, och svenska lagar reagerar inte på det!Jag kommer att anmäla dem, för jag har spelat in samtal och skuldbrev!Kontrollera från vilket land folk arbetar, så blir det tydligare för dig orsaken till deras beteende.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mimmy, post: 335584, member: 7843"] Jag är ledsen att jag gör dig besviken,men jag ska berätta om min erfarenhet från 10 dagar sedan. Jag blev godkänd för ett lån på 300 000 och skrev på ett skuldebrev ,innan dess granskade han(Mark) alla mina kreditkonton, han har bara inte kolla på min toalett än..Sedan ringde han och sa att det var ett misstag och att de inte kunde godkänna lånet!!Lyckligtvis hade jag en lösning på mina problem i mitt hemland !Men jag vill varna folk för att det är en maffiabedrägeriorganisation och att undvika dem!Jag ringde polisen och Fi, de sa att jag kunde stämma dem för mobbning, om jag filmade och för skuldbrev som jag signerade !Det här är ofattbart att det finns i Sverige, de gör bara narr av folk, gör olagliga saker, och svenska lagar reagerar inte på det!Jag kommer att anmäla dem, för jag har spelat in samtal och skuldbrev!Kontrollera från vilket land folk arbetar, så blir det tydligare för dig orsaken till deras beteende. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Nstart process?
Topp