Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nstart - Låna pengar 10.000-50.000

Hej tänkte kolla om någon använt Nstarts låna pengar alternativet?

Såg att de godkänner betalningsanmärkning och låg kredit. Samt sätter in pengar till kontot.

https://se.nstart.com/nylan

Jag testade förut samla lån men de ville ha medsökande och kommer ihåg att de använde tink, så jag undrar om de använder tink även för detta lån?

tack för hjälp!

Undrar också, är de direkt utbetalning vid ansökan om den blir godkänd eller kommer dom ringa och intervjua en som en idiiot? :)

Undrar också, är de direkt utbetalning vid ansökan om den blir godkänd eller kommer dom ringa och intervjua en som en idiiot? :)
Har sökt lånet en gång utan att bli beviljad. Men dom kommer att ta en kontakt och ställa frågor med mera. Så nej man blir inte beviljad direkt och då får svaret på skärmen och sen betalas pengarna ut direkt, tyvärr.

Har sökt lånet en gång utan att bli beviljad. Men dom kommer att ta en kontakt och ställa frågor med mera. Så nej man blir inte beviljad direkt och då får svaret på skärmen och sen betalas pengarna ut direkt, tyvärr.
Minns du om de tog Tink? annars låter de som att de gör samma process som vanligt förutom krav på ev. medsökande

Hej tänkte kolla om någon använt Nstarts låna pengar alternativet?

Såg att de godkänner betalningsanmärkning och låg kredit. Samt sätter in pengar till kontot.

Jag testade förut samla lån men de ville ha medsökande och kommer ihåg att de använde tink, så jag undrar om de använder tink även för detta lån?

tack för hjälp!
Jag testa att söka.
Stod att jag fick låna en viss summa och vilka antal år. Jag fick verifiera utbetalningskonto och även vad jag skulle ha lånet till. Sedan skulle jag vänta på sms. Och de kunde kanske ringa.
Jag räknar att det blir nekat i efterhand

Jag testa att söka.
Stod att jag fick låna en viss summa och vilka antal år. Jag fick verifiera utbetalningskonto och även vad jag skulle ha lånet till. Sedan skulle jag vänta på sms. Och de kunde kanske ringa.
Jag räknar att det blir nekat i efterhand
Hur gick det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp