Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nstart höjer räntan

Hej och gott nytt år :/
Visst att det startar riktigt bra. Loggat in idag, fick ett meddelande innan dess att räntan kommer höjas, men det är helt sjukt nu, även om Riksbanken var sådär med prognosen med de jävlarna Nstart, tidigare Nystart finans, har nu höjt räntan med 4% kan ni tro?
Nu är den nya räntan 23% på ett lån som är 200k. Finns det andra som har Nstart och fått det här beslutet?

jag har kämpat under många år med båda Nstart och Avida som ligger fortfarande på 450k, samt andra krediter på 100k.
Nu orkar jag inte mer med ca 15k utgifter varje månad och lånen rör sig inte alls efter varje räntehöjning. Jag tänker på att släppa allt till fogden, bättre med löneutmätning kanske? Vad tycker ni?

Jag tar gärna tips och råd men snälla inga frågor om varför många skulder, konsekvenser mm. Det hjälper inte. Tänkte ett samlingslån med det blir svårt med 7% UC och 9 förfrågningar.

Någon som har Nstart här? Chokande räntehöjning .

Har du idag mindre än förbehållsbeloppet att leva på. Då kan det vara värt att släppa till KFM. Men tror inte lånen rör sig mer för det, tyvärr.

Jag tjafsade och anmälde dom till ARN. Fick ner räntan med 1%. Har 18% där! Hade 13,8% när jag ingick avtal 2019. Dom höjer mer än riksbanken.

Förväntar mig att dom sänker räntan när riksbanken sänker men det lär inte ske så då får man fortsätta bestrida och tjafsa. Otroligt jobbigt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp