Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

norweigan kreditkort, överföring

fick beviljat i går 10 000 på norweigan.. gick in på deras internetbank med bank id och beställde pinkod.. förde över 5000 till mitt konto på swedbank.. när kommer pengarna till
swedbank om jag förde över i går?? någon som vet?? kan jag betala en räkning där med på deras internetbank?? norweigan kreditkort då..

Pengarna kommer in dagen efter för mig åtminstone. Kanske på tisdag eftersom det är söndag.

Ja, du kan betala en räkning där. Det finns ju alternativ bankgiro, plusgiro och kontonummer för överföring till eget konto. Men det går så snabbt att få pengarna till kontot, dagen efter, så jag har aldrig gjort det själv.

Tänkte vi kunde dela erfarenheter med överföringstider/brytpunkter hos BN vid överföringar kreditkort? Verkar som om man gör överföringen tidigt på morgonen, så får jag in pengarna sent på eftermiddagen samma dag, men om man exempelvis gör överföringen sent dagen innan (c:a kl 23:30), då har det hänt att jag fått det efter mer än 24 tim (alltså inte dagen efter), men kan ha berott på röd dag eller helg, minns inte, men någon mer som lagt fundeirngar kring detta ? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp