Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Norwegian kort till inkasso

Efter andra skuldprioriteringar så hamnade mitt Norwegian Kreditkort i skuggan och jag har inte betalat fakturorna på 3 mån.
Nu sa dom att det skulle gå till inkasso om jag inte betalade 3 månaders summan med förfallodag Torsdag 28 okt.

Jag får lön Fredag så min betalning kommer kanske komma till dom Mån- Tisdag, tror ni det är ok för dom eller kommer dom skicka all till inkassso på torsdag?

Andra frågan är, har ett större banklån hos dom (200k) kommer denna kunna störas på nått sätt om kortet upphör och inkasso vill ha allt? Kommer dom upphöra lånet också?

Tacksam för hjälp ??

Det ska inte var några problem ! Brukar ta ett tag ofast 2 veckor extra innan dom skicka det till intrum ! Lånet kommer inte påverkas ! Jag har varit i samma sits !

Efter andra skuldprioriteringar så hamnade mitt Norwegian Kreditkort i skuggan och jag har inte betalat fakturorna på 3 mån.
Nu sa dom att det skulle gå till inkasso om jag inte betalade 3 månaders summan med förfallodag Torsdag 28 okt.

Jag får lön Fredag så min betalning kommer kanske komma till dom Mån- Tisdag, tror ni det är ok för dom eller kommer dom skicka all till inkassso på torsdag?

Andra frågan är, har ett större banklån hos dom (200k) kommer denna kunna störas på nått sätt om kortet upphör och inkasso vill ha allt? Kommer dom upphöra lånet också?

Tacksam för hjälp ??
Hej!
Hur gick det? Sitter lite i samma sits :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp