Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Northmill, göra flera uttag på 1 dag?

Kan man göra fler uttag på 1 dag?
Blev godkänt idag och tog ut 12.000 som jag ansökte om. Men när jag försöker ta ut 2000 till får jag upp att jag måste ringa kundtjänst.

Blev du godkänd på 12000? Då har du ju 0kr kvar att ta ut. Man kan ansöka upp till viss summa,men sen få mindre i kredit. Ofta betalas hela beloppet ut som du ansökt om

När jag loggar in så står det 37000 kvar att utnyttja.
Även när jag frågade henne i telefonen så hon att de ska gå ta ut upp till 50.000 om man vill. Kanske de inte går att ta ut samma dag då antar jag.

När jag loggar in så står det 37000 kvar att utnyttja.
Även när jag frågade henne i telefonen så hon att de ska gå ta ut upp till 50.000 om man vill. Kanske de inte går att ta ut samma dag då antar jag.
Ok, så du har alltså 37000 kr kvar att nyttja? Ja du, då får nog kontakta kundtjänst och fråga varför :)

Det är nog så att du vid ansökan fick svara på en fråga om hur ofta du tänkt använda krediten, (otydligt ställt tycker jag) jag fick besked att jag valde nån gång i månaden men kunde ta ut en gång till när jag varit i kontakt trots att han jag prata med sa att jag fick vänta en månad och det inte gick att göra nått åt.

Jaha ok. Konstigt. Men de gick efter 1 månad eller?
Jag frågade dem idag de sa det är inga problem men det verkar inte funka. Ska prova igen imorgon.

Det stod att jag hade 1 uttag nån dag efter så jag tog ut "resten"

Vad har ni haft för förutsättningar när ni fått krediten hos dem?
Har 12.7 och 4 anmärkningar 12 FF.
Pratade med dem och dem sa att jag hade okej chanser men vill gärna höra vad ni andra haft

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp