Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nordea svåra?

Nordea lockar med sin raka amortering och möjlighet till 500 000.
Hur lätta/svåra är de? Ni som har där, vad hade ni för förutsättningar?
Tror ni att det finns möjlighet till samlingslån med UC 0,5? Inkomst 720 (efter uppdatering i år), skulder på 700. En FF.

Tror ni att det finns möjlighet till samlingslån med UC 0,5? Inkomst 720 (efter uppdatering i år), skulder på 700. En FF.
Hade ett billån på 60.000 via santander
Inkomst 370.000år
Uc 0.2
Inga förfrågningar på 3år.
Inga lån andra platser
Fick kämpa för att på på 80.000,- fasten jag jobbat på samma företag i 5år med stigande inkomst.

Så jag tyckte dom va svåra trots att jag haft nordea som bank i 15år ca.

Jag tycker du ska ta kontakt med Nordea och boka ett möte med dem.

Du kan nog få allt samlat. Alltså 700k.
Jag fick ett samlingslån där på cirka 1,2 miljoner. Ränta 3,95(6,95 nu).

Du kan nog få allt samlat. Alltså 700k.
Jag fick ett samlingslån där på cirka 1,2 miljoner. Ränta 3,95(6,95 nu).
Du har väl lånat på din lgh eller ditt hus. Ni får förtydliga när ni ger ut info. Ingen bank beviljar så stort lån som samlingslån bara så här utan säkerhet.

Fick både 450,000 SEK i privatlån, Nordea Gold på 100,000 SEK samt bolånelöfte på 4,9 MSEK hösten 2021. Hade då 0,3% i riskprognos och taxerad inkomst på cirka 1 MSEK.

Tror du har stora möjligheter om du inte ska ha nya pengar utan endast samla de 700k. Rekommenderar också att du bokar en tid med rådgivare som går igenom alla dina förutsättningar och du får ett förhandsbesked innan de gör den formella ansökan där de tar uc mm.

Du har väl lånat på din lgh eller ditt hus. Ni får förtydliga när ni ger ut info. Ingen bank beviljar så stort lån som samlingslån bara så här utan säkerhet.
Nej, då hade jag väl sagt det? Jag fick ett blancolån utan säkerhet hos Nordea på 1,2 miljoner. Vi är flera på forumet som fått det dessutom så jag är inte ensam om den saken.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp