Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

nordax

Sökte en lån på 130 tusen till 6.49 % ränta. blev nekad, såklart.

Hade betalat in runt 800 kr i månaden till dom i 96 månader. Hade haft noll problem med att lösa det. Men varför nekar dom, när dom är till för att hjälpa en? Har jobb. Istället har jag noll chans betala in allt lån jag har nu till hög ränta

800kr i 96 månader blir ungefär 80000 så så går de back? Hur kom du fram till räntan?

Sökte en lån på 130 tusen till 6.49 % ränta. blev nekad, såklart.

Hade betalat in runt 800 kr i månaden till dom i 96 månader. Hade haft noll problem med att lösa det. Men varför nekar dom, när dom är till för att hjälpa en? Har jobb. Istället har jag noll chans betala in allt lån jag har nu till hög ränta

Bankerna är inte till för att hjälpa dig, eller mig. Utan sig själva.

Tyvärr är det så, banker hjälper de som redan har pengar. Vet av egen erfarenhet.
Det handlar ju om vilken risk man tar i förhållande till intäkten man kan förvänta sig.
Är inte helt olikt andra branscher.
En snickare tar nog hellre på sig ett jobb åt en kommun eller någon som har riktigt gott ställt, än att stå och bygga åt någon som från början sagt att blir det så mycket som 5 kr dyrare än man uppskattat det till så kommer allt gå åt skogen och kommer inte kunna betala

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp