Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nordax Rekommenderat Brev

Hej,

Jag starta en tråd i November månad om planen framåt, de gick inte som planerat så jag har valt att släppa allt. Det är den enda hållbara lösningen just nu.
Med det sagt så har jag fått en del samtal av banker, främst Nordax. Jag har valt att inte svara iom att jag känt det är jobbigt att förklara för dem, men också för att det inte finns mycket jag kan göra just nu för att betala då jag också förlorat mitt jobb.

Så till min fråga, har fått rekommenderat brev ifrån dem i dagarna. Ni som har erfarenhet av detta, bör jag hämta ut dem eller skippa det i och med att jag tänker släppa dessa ändå till KFM?!?

Tacksam för svar.

Ska du släppa skulden så ser inte jag poängen med att hämta ut brevet. Det är med största sannolikhet ett uppsägningsbrev.

Ska du släppa skulden så ser inte jag poängen med att hämta ut brevet. Det är med största sannolikhet ett uppsägningsbrev.
Men det gör ingenting om han hämtar det,sak samma, släpper han så släpper han oavsett...

Men det gör ingenting om han hämtar det,sak samma, släpper han så släpper han oavsett...
Nej det gör ingenting om han hämtar ut brevet. Jag svarade bara på hans fråga om han bör hämta eller kan skippa.

Jag skulle hämta kostar ingenting kanske finns nån uppgift han kan behöva.
Ibland räcker inte orken och energin till sådant som inte är absolut nödvändigt, man har massa med problem som tar energi, men som måste lösas. Så jag har full förståelse om man struntar i att hämta ett rec brev om uppsägning av en skuld som man ändå tänkt släppa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp