Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nordax brev lån

Fler som fått brev från Nordax om att ansöka om lån, man ska knappa in en kod utifrån brevet.
Undra vad dom går på när dom skickar den riktade marknadsföringen kontra utfallet av de som gör ansökning?

Fler som fått brev från Nordax om att ansöka om lån, man ska knappa in en kod utifrån brevet.
Undra vad dom går på när dom skickar den riktade marknadsföringen kontra utfallet av de som gör ansökning?
Jag har fått några av deras riktade erbjudanden i omgångar. Chansar ej på en aktör i min sits utan direkt dialog. Har också undrat men inte brytt mig nog för att ta reda på svaret på frågan.

Kommer 4-5 per år.

Just a credit check trap. The goal is to fuck up your credit score, not to grant you a loan. The lower your credit score, the more you're stuck with you current loans with shitty interest rates. The lower your credit score, the more it's justifiable for them to give you the shittiest interest rates on new loans. Same thing with those who call on the phone and say they wanna help you with your loans. You never get any help from them, you're the one actually helping them nuke your credit score.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp