Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nominera årets mest kunniga samt hjälpsamma medlem!

Nominera årets mest kunniga samt hjälpsamma medlem!

Traditionen att varje år utse årets medlem och årets nya medlem i januari var ett trevligt inslag, så nu utökar vi det för att även utse:
- Mest kunniga medlem: En medlem som tillfört forumet spetskunskap inom ett visst område.
- Mest hjälpsamma medlem: En medlem som hjälpt andra med svar på frågor i stor utsträckning.

Nominera dina kandidater nedanför! En eller flera för varje kategori. Använd @ före namnet så taggar du medlemmen, tex @Lånforum.se. Inkludera gärna en kort motivering.

Därefter kommer en omröstning att avgöra vem som får titeln (man kommer inte att se antalet röster per medlem i omröstningen, den är dold).

Vilka nominerar du?

@LånaUtanPapper

Hans otroligt väl genomförda trådar kring Scoring/UC-betyg har verkligen varit nyttigt för förumet.

Håller med. Är det en nominering för mest kunniga medlem då? Tänkte detta som två olika utmärkelser, en för mest kunniga och den andra för mest hjälpsamma.

Här kommer mina nomineringar:

Mest kunniga medlem:
@Lasseman - Otrolig kunskap inom frågor så som KFM och Inkasso. Något av en kunskapslucka för egen del så därav lär man sig ofta något nytt av hans inlägg.

@Terry_: Har genom åren kommit med mängder av kreativa lösningar och gjort dem populära på forumet, så som jämkning.

@LånaUtanPapper: Har skrivit ett flertal guide på forumet med unik info, tex Bisnode guiden.

Mest hjälpsamma medlem:

Här finns det många att välja mellan, Lånforum har tur att det finns så många hjälpsamma medlemmar.

@Lasseman, @Terry_ här också givetvis.

@Ny2018 - Har gjort över 1000 inlägg i år och många av dem är svar på andras frågor.

@KassaKon - 700 inlägg i år med många hjälpsamma inlägg.

Fler hjälpsamma medlemmar som kan lyftas fram: @Myra @Kimsan72 @AphexTwin @2pac

Har säkert missat många.

Mest kunniga medlem:
@Lasseman - Otrolig kunskap inom frågor så som KFM och Inkasso. Något av en kunskapslucka för egen del så därav lär man sig ofta något nytt av hans inlägg.

@Terry_: Har genom åren kommit med mängder av kreativa lösningar och gjort dem populära på forumet, så som jämkning.

@LånaUtanPapper: Har skrivit ett flertal guide på forumet med unik info, tex Bisnode guiden.

Mest hjälpsamma medlem:

Här finns det många att välja mellan, Lånforum har tur att det finns så många hjälpsamma medlemmar.

@Ny2018 - Har gjort över 1000 inlägg i år och många av dem är svar på andras frågor.

Har säkert missat många.
Över 1000 inlägg, det var jag inte varse om men jag är glad att jag kunnat hjälpa andra med kunskap jag fått på min resa sedan jag hamnade i ekonomisk kris 2018.

Mest kunniga medlem:

Mest hjälpsamma medlem:

Har säkert missat många.

Jag får möjligen sidovinst på att jag med ojämna mellanrum får folk upprörda över att jag svarar hur saker är ^^

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp