Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ni som har skuldsanering eller hade...

Hur mycket övertid jobbade ni? hur mycket pengar låg ni över skuldsaneringsbeslutet utan att det blev omprövning?

Hur mycket övertid jobbade ni? hur mycket pengar låg ni över skuldsaneringsbeslutet utan att det blev omprövning?
Jag har nyligen beslutad sanering, skickade in omprövning för 1500 mer i betalutrymme. Blev avslag på den

Här har du KFs egna ställningstagande:

4000-5000kr mer per månad i betalningsutrymme, alltså efter skatt. Det blir alltså en hel del om du slår ut det på ett år.

Jag vet inte hur andra gör, men jag har alltid resonerat i att det är bättre att ha ryggen fri, så alla stadigvarande ökningar i min ekonomi gällande lön osv har jag omprövat, och visst jag har haft något litet övertid då vi varit beordrade, men det har inte genererat någon stor summa.
Jag har dock läst här en del människor som jobbat en del övertid under sin sanering. Men kan väl vara värt att inte överdriva det där. Och om du tvunget måste jobba övertid kanske inte ta ut allt i pengar utan samla komptimmar.

Här har du KFs egna ställningstagande:

4000-5000kr mer per månad i betalningsutrymme, alltså efter skatt. Det blir alltså en hel del om du slår ut det på ett år.

Jag vet inte hur andra gör, men jag har alltid resonerat i att det är bättre att ha ryggen fri, så alla stadigvarande ökningar i min ekonomi gällande lön osv har jag omprövat, och visst jag har haft något litet övertid då vi varit beordrade, men det har inte genererat någon stor summa.
Jag har dock läst här en del människor som jobbat en del övertid under sin sanering. Men kan väl vara värt att inte överdriva det där. Och om du tvunget måste jobba övertid kanske inte ta ut allt i pengar utan samla komptimmar.
Jag har kört 4-5k över 3-4 månader d här året,men även hamnat 1-2 under vissa månader tänker fortsätta så,tror sålänge man håller sig runt 40k är det lugnt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp