Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Något som testat mobillan.cc/.nu

lurigt

Har du prövat själv? Undrar hur många nu som lockas att ansöka och betala femtio kronor till ingen nytta...SMSlånesidor med anonyma ägare, inga telefonnr eller annan info är troligen bara bluff! Dom gör sig nog en bra slant på ansökningsavgifterna skulle jag tro. Farligt marknad där oftast fattiga blir lurade.
Maila och fråga! Dom har ju ett formulär på hemsidan!

glömde

Förresten, hur hittade du denna sidan? Hur söker man för att finna smslån som kanske är nya på marknaden?

Nej, jag har inte prövat, då jag tror som du, att de enbart snor femtiolappen... så ja, om någon har testat och det fungerar så vore det intressant.

Jag brukar bara googla på en del ord som har med smslån att göra, så hittar man något nytt ibland...

Ansökan

Går inte att ansöka, fyller i uppgifter de önskar och de vill ha mer men det finns inte fällt .

Nätlån

Personligen tror jag detta är ännu en dottersida till 38an såsom nätlån.
Kollar man länst ner på sidan så är det samma gråa färg som 38an och nätlån har.

Varning

Jag skickade ett mail i eftermiddags och fick nu nedan meddelande:

"Delivery to the following recipients has been delayed: support@mobilan.nu"

Så varning varning! Du blir enbart av med 50:- om du söker...

luras

ja tänk att det finns så hjärtlösa människor som bara överlever på att luras. att sno en femtiolapp från ett 100 tal personer och kanske mer var väl avgörande för överlevnad så man får väl se det som att ge bidrag fast jag hade hellre gett cancerfonden om jag skulle ge.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp