Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som släppt SEB/Marginalen och fått skuldsanering?

Någon som har släppt SEB/Marginalen till kronofogden och fått igenom en skuldsanering?

Har faktiskt inte svaret på den frågan men lite undrande varför frågar du om just dessa två aktörer?

Ja säkert, men vilken långivare man har avgör inte om man får skuldsanering eller inte. Det är mer annat som avgör, hur stora skulderna är, hur gammal man är, varför skulderna togs, och hur gamla skulderna är, vilken inkomst du har och så vidare.

Ja säkert, men vilken långivare man har avgör inte om man får skuldsanering eller inte. Det är mer annat som avgör, hur stora skulderna är, hur gammal man är, varför skulderna togs, och hur gamla skulderna är, vilken inkomst du har och så vidare.
Nej jag vet att långivare inte avgör om man får skuldsanering eller inte utan det var mer för att jag fått höra att just dom två långivare gör allt i sin makt för inte acceptera att Kronofogden får till en skuldsanering

Nej jag vet att långivare inte avgör om man får skuldsanering eller inte utan det var mer för att jag fått höra att just dom två långivare gör allt i sin makt för inte acceptera att Kronofogden får till en skuldsanering

Var har du hört det?

Tror du kan släppa det, har KFM beviljat så har de beviljat och tar förmodligen noll hänsyn till långivaren.

I slutändan är det KFM om avgör om du ska få skuldsanering el inte. Bolagen kan överklaga men anser KFM att det är rätt o riktigt att bevilja dej sanering så avslås ev överklagan.

Ja hade Seb när som gått tlll fogden när ja fick igenom min skuldsanering

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp