- Meddelanden
- 9
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Någon som har släppt SEB/Marginalen till kronofogden och fått igenom en skuldsanering?
Nej jag vet att långivare inte avgör om man får skuldsanering eller inte utan det var mer för att jag fått höra att just dom två långivare gör allt i sin makt för inte acceptera att Kronofogden får till en skuldsaneringJa säkert, men vilken långivare man har avgör inte om man får skuldsanering eller inte. Det är mer annat som avgör, hur stora skulderna är, hur gammal man är, varför skulderna togs, och hur gamla skulderna är, vilken inkomst du har och så vidare.
Nej jag vet att långivare inte avgör om man får skuldsanering eller inte utan det var mer för att jag fått höra att just dom två långivare gör allt i sin makt för inte acceptera att Kronofogden får till en skuldsanering
I slutändan är det KFM om avgör om du ska få skuldsanering el inte. Bolagen kan överklaga men anser KFM att det är rätt o riktigt att bevilja dej sanering så avslås ev överklagan.Nej jag vet att långivare inte avgör om man får skuldsanering eller inte utan det var mer för att jag fått höra att just dom två långivare gör allt i sin makt för inte acceptera att Kronofogden får till en skuldsanering
Samma här!Ja hade Seb när som gått tlll fogden när ja fick igenom min skuldsanering
Ja hade Seb när som gått tlll fogden när ja fick igenom min skuldsanering
Och ingen invändning eller överklagan?Samma här!