Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som sökt ett tillägg för tandläkarkostnader hos Kronofogden?

Hej! Jag undrar om någon här sökt tillägg för tandläkarkostnader hos Kronofogden på senaste tiden? Jag har löneutmätning och undrar hur lång tid ungefär det kan ta från att man har skickat in intyget och kostnadsförslaget till de beslutar om man får extra tillägg. Jag har ställt frågan till Kronofogden med men kan vara intressant om någon har erfarenhet av det här.

Der handläggs inom några dagar.

Går man på referenspriser eller görs bedömningen utan hänsyn till detta?

Går man på referenspriser eller görs bedömningen utan hänsyn till detta?

Det görs nog snarare en helhetssyn på det, om det verkar rimligt.
Jag har nekat kanske en varannat år

Jag kan dela med mig att efter inskickat intyg och kostnadsförslag från tandläkaren tog det 2 dagar att få svar. Jag fick tillägg på hela summan fast referenspriset var 1000 kr lägre. Löneutmätningen har väl gått ut till borgenärerna nu antar jag och det stod att återbetalning görs vid nästa möjliga tillfälle. Blir det nästa månad då?

Jag kan dela med mig att efter inskickat intyg och kostnadsförslag från tandläkaren tog det 2 dagar att få svar. Jag fick tillägg på hela summan fast referenspriset var 1000 kr lägre. Löneutmätningen har väl gått ut till borgenärerna nu antar jag och det stod att återbetalning görs vid nästa möjliga tillfälle. Blir det nästa månad då?
Skönt att det löser sig! Tandvård är så viktigt och ska inte behöva stå åt sidan för att man har skulder.

Finns det nåt särskilt intyg eller skriver tandläkaren ett eget?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp