Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som har en bra budget Excel?

Hejsan!

Hoppas alla har en fin dag, undrar om någon har en bra budget Excel som dom gärna vill dela med sig?

Mvh

Varsågod - lösenord på sidorna (flera) är 123 om du behöver låsa upp dom för att ändra någon formel. Satt lösenord bara för att man inte ska skriva över formlerna i misstag. Men det mesta är fritext.
Har fyllt i exempel. Men bara att sudda ut dom och korrigera siffrorna/texten. Om det är några sidor du inte behöver eller vill bygga om den efter ditt behov så kanske du får en bra idé i varje fall hur det kan se ut.

Bilagor

• Budgetmall - Pressbyran.xls
    72 KB · Visningar: 87
Senast ändrad:
Varsågod - lösenord på sidorna (flera) är 123 om du behöver låsa upp dom för att ändra någon formel. Satt lösenord bara för att man inte ska skriva över formlerna i misstag. Men det mesta är fritext.
Har fyllt i exempel. Men bara att sudda ut dom och korrigera siffrorna/texten. Om det är några sidor du inte behöver eller vill bygga om den efter ditt behov så kanske du får en bra idé i varje fall hur det kan se ut.
Tackar, uppskattas!

Gick precis igenom hela och jag vill säga jag är otroligt imponerad! Tusen tack för att du delar med dig av denna, jag tror definitivt att det kommer hjälpa mig få större koll på vart mina pengar går.

Tusen tack och snyggt jobbat!

Gick precis igenom hela och jag vill säga jag är otroligt imponerad! Tusen tack för att du delar med dig av denna, jag tror definitivt att det kommer hjälpa mig få större koll på vart mina pengar går.

Tusen tack och snyggt jobbat!
Tack :) Har arbetat på den ett tag för att få till som jag vill ha det så man har bra koll på saker. Hoppas den kommer till användning.

Trevlig helg!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp