Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som fått många erbjudanden via förmedlare senaste månaden?

Hej,

Som rubriken lyder:

Någon som fått många erbjudanden om större belopp vid ansökan hos förmedlare senaste månaden?

Tänker då främst 350,000 SEK och uppåt och 10-15 erbjudanden eller fler.

Nyfiken då jag själv skall ansöka i sommar!

Tack på förhand

Hej Egon, kan du tänka dig att dela med dig av dina egna förutsättningar så kanske fler kan relatera och vara behjälpliga

Hej Egon, kan du tänka dig att dela med dig av dina egna förutsättningar så kanske fler kan relatera och vara behjälpliga

Hej Clyro,

Det inte är inte tanken med tråden, utan jag är endast nyfiken på om någon fått 350-500,000-kronorserbjudanden via förmedlare likt Lendo, Advisa, och om det i sådana fall varit ett tiotal eller fler som gett erbjudanden.

Hej Clyro,

Det inte är inte tanken med tråden, utan jag är endast nyfiken på om någon fått 350-500,000-kronorserbjudanden via förmedlare likt Lendo, Advisa, och om det i sådana fall varit ett tiotal eller fler som gett erbjudanden.

Jag fick många sökte 330 fick många genom advisa

Hej Clyro,

Förstår det men om folk har fått frågan blir ju den naturliga följdfrågan ”vad hade du för förutsättningar?”. Inte för att vara taskig men du får ju svar därefter :(

Här kommer mitt svar: JA
Hoppas det hjälpte ;)

Förstår det men om folk har fått frågan blir ju den naturliga följdfrågan ”vad hade du för förutsättningar?”. Inte för att vara taskig men du får ju svar därefter :(

Här kommer mitt svar: JA
Hoppas det hjälpte ;)

Haha, för all del.

Återkommer snart med hur mina förutsättningar kommer se ut :)

Beror helt på dina förutsättningar vid ansökan. Kan vara 0, kan vara 10.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp