Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nätlån/Granitinkasso erbjudande om ett nytt lån

De har verkligen varit generösa! Alltid erbjudit en lösning och tålmodigt väntat på betalning.
Dagen efter att mitt lån där blev slutbetalt fick jag erbjudande om ett nytt lån

"Ansök om ett nytt lån inom 14 dagar och få 30 dagars fri kredittid! Erbjudandet är värt upp till 685kr!*
Låna 1000 till 4000 kr med hela 63 dagars kredittid! Vi bjuder under en begränsad tid återkommande kunder på 30 dagars fri extra kredittid. Du behöver alltså bara betala ränta för 33 dagar men har pengarna i 63 dagar"

Använde pengarna fr Ellos och Torn till det mest akuta så just nu behöver jag inte låna men bra att veta att man kanske har en chans i framtiden när det krisar igen!

De var tidigare, men nu är de helt kassa tyvärr. Besvarar inte ens mail länge :(

De var tidigare, men nu är de helt kassa tyvärr. Besvarar inte ens mail länge :(
Har alltid fått svar senast dagen efter. Har inte varit med om att de inte svarat. Kanske haft tur.

Har alltid fått svar senast dagen efter. Har inte varit med om att de inte svarat. Kanske haft tur.

Jag är nog spärrad hos dem eller nåt, men jag får inga svar på det eller varför. Oklart läge hos en långivare som förut var kanonbra.

Fick du lånet utbetalt Myra?

Fick du lånet utbetalt Myra?
Har inte sökt. Om det krisar längre fram så söker jag men just nu är det tack och lov lugnt. Inte så att ekonomin är på topp, ligger fortfarande efter med olika betalningar men vill undvika smslån in i det sista.

idag fick jag även ett erbjudande av Daypay att låna lika stort belopp som jag lånade i juni men mot 6% lägre ränta. Lånade bara 1000 kr där men betalade tillbaka via autogiro i tid. Ska inte söka men kan vara bra att ha om det skulle bli akutkris längre fram.

Jag är nog spärrad hos dem eller nåt, men jag får inga svar på det eller varför. Oklart läge hos en långivare som förut var kanonbra.
Tråkigt att du inte får svar! Gick till lån till Granitinkasso? Annars har Nätlån telefonnr man kan ringa, men inkassoärenden sköts bara via mejl.

Har man extralånet kan man nog inte h 38:an eller nätlåån. Om jag förstått det hela rätt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp