Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Nätlån, går ej att godkänna
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tigerkatten007" data-source="post: 125702" data-attributes="member: 3198"><p>Jag förstår vad du menar. Jag tycker det ska vara högt i tak i detta forum. Jag som du har upplevt en del i livet och jag har stor portion ödmjukhet och förståelse för andra människors öden men också en ganska hård syn på vad man själv måste ansvara för i livet. Med min bakgrund är det ett under att jag fortfarande är vid liv och har inte fått hjälp av någon att göra det. Jag är inte en supermänniska. Men därför kanske jag som du ställer krav på människor oavsett tillstånd för att vi vet att det går och vad som är viktigast att prioritera (ex hyra). Jag tror inte på att försköna verkligheten. Kanske någon som läste ditt inlägg hade tänkt att skippa hyran och nu fick en tankeställare, så tänker jag. Det har inget att göra med att inte vara ödmjuk eller att förstå andras tillvaro. Jag har jobbat/jobbar med beslut som påverkar företags och enskilda personers öde bra länge och vill vara så tydlig och rak jag kan oavsett hur mycket jag ömmar för de för det tillåter inte Sveriges lagar. Kram ❤️ Och hoppas verkligen du hänger kvar här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tigerkatten007, post: 125702, member: 3198"] Jag förstår vad du menar. Jag tycker det ska vara högt i tak i detta forum. Jag som du har upplevt en del i livet och jag har stor portion ödmjukhet och förståelse för andra människors öden men också en ganska hård syn på vad man själv måste ansvara för i livet. Med min bakgrund är det ett under att jag fortfarande är vid liv och har inte fått hjälp av någon att göra det. Jag är inte en supermänniska. Men därför kanske jag som du ställer krav på människor oavsett tillstånd för att vi vet att det går och vad som är viktigast att prioritera (ex hyra). Jag tror inte på att försköna verkligheten. Kanske någon som läste ditt inlägg hade tänkt att skippa hyran och nu fick en tankeställare, så tänker jag. Det har inget att göra med att inte vara ödmjuk eller att förstå andras tillvaro. Jag har jobbat/jobbar med beslut som påverkar företags och enskilda personers öde bra länge och vill vara så tydlig och rak jag kan oavsett hur mycket jag ömmar för de för det tillåter inte Sveriges lagar. Kram ❤️ Och hoppas verkligen du hänger kvar här. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Nätlån, går ej att godkänna
Topp