Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När uppdateras UC 2024 vid skattesmäll

Någon som har koll på denna fråga för detta år? Hade hoppats kunna förbättra lånevillkoren i April.. Känns som att det står olika överallt.

Kommer få skattesmäll och jag kommer betala detta i April, förövrigt så har jag endast godkänt deklarationen utan ändringar.
Då uppdateras det i april :)

Någon som har koll på denna fråga för detta år? Hade hoppats kunna förbättra lånevillkoren i April.. Känns som att det står olika överallt.

Kommer få skattesmäll och jag kommer betala detta i April, förövrigt så har jag endast godkänt deklarationen utan ändringar.
Att du får betala tillbaka på skatten syns inte på UC. Det som sker är att din inkomst för 2024 kommer synas.

@Anam

Tack för info! Då håller vi tummarna och inväntar! :face3hearts:

@Lock

Kanon! Tack för svar. Utifrån tidigare år har vissa skrivit att inkomsten uppdateras senare bara för att man har restskatt så var lite osäker. :)

@Anam

Tack för info! Då håller vi tummarna och inväntar! :face3hearts:

@Lock

Kanon! Tack för svar. Utifrån tidigare år har vissa skrivit att inkomsten uppdateras senare bara för att man har restskatt så var lite osäker. :)
När du får ditt slutskattebesked så är din inkomst fastställd och uppdateras.
Detta sker i April, Juni, Augusti, September och December.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp