Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När tror ni jag får mitt samtal?

Jag ansökte om skuldsanering 5 februari 2025 det står att dom går igenom ansökningar nu som är gjorda 20januari när tror ni jag får mitt samtal? 1-2v bort?
Vill bara ha detta gjort och veta, haft skulder sen 2012 och ja detta hade ju varit en dröm om det gick igenom, är så sjukt nervös.

Jag ansökte om skuldsanering 5 februari 2025 det står att dom går igenom ansökningar nu som är gjorda 20januari när tror ni jag får mitt samtal? 1-2v bort?
Vill bara ha detta gjort och veta, haft skulder sen 2012 och ja detta hade ju varit en dröm om det gick igenom, är så sjukt nervös.
Det blir om 10-14 dagar helst säkert ! Lycka till .

Det gick faktiskt bra, fick inledande, så tacksam nu är det bara att vänta några månader,
Men ångesten att något jag glömt att säga är fruktansvärt är livrädd att bli nekad. Hur gick det för dig?
Skickade in komplettering igår så nu är det en spänd väntan.

Jag behövde ta reda på hur mycket min sambo betalar i räntor på sitt hus, husets marknadsvärde samt så behövde jag inkomma med ansökan till försäkringskassan om underhållsstöd, men jag och barnets pappa har kommit överens om att han ska betala underhåll till mig istället så jag hoppas dom godtar det. Som jag förstår det så ska man bara söka underhållsstöd om man inte kan komma överrens men vi har aldrig haft problem att komma överrens. Vi har i alla år struntat i underhåll men han har hjälpt till med löpande utgifter för barnen iaf. Men nu så får vi ändra på det (vilket inte är något problem)

Jag behövde ta reda på hur mycket min sambo betalar i räntor på sitt hus, husets marknadsvärde samt så behövde jag inkomma med ansökan till försäkringskassan om underhållsstöd, men jag och barnets pappa har kommit överens om att han ska betala underhåll till mig istället så jag hoppas dom godtar det. Som jag förstår det så ska man bara söka underhållsstöd om man inte kan komma överrens men vi har aldrig haft problem att komma överrens. Vi har i alla år struntat i underhåll men han har hjälpt till med löpande utgifter för barnen iaf. Men nu så får vi ändra på det (vilket inte är något problem)
Aha då förstår jag, en djungel med allt verkligen.
Hoppas du inte behöver vänta så länge nu bara och att svaret kommer snabbt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp