Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När syns min nya inkomst hos långivare efter nolltaxering?

Tjena 2024 står det jag har 0kr inkomst nu har jag heltidsjobb 2025 183 000 i deklarerad inkomst när kommer detta synas på hemsidor och tror ni jag kan få 50-150k lån ifrån olika sidor har lån ifrån luma finans men täner andra låneföretag samlinsling eller så? när kommer det synas någon som vet

Förvånar mig inte att Luma finans lånat ut till någon med 0 i deklarerad inkomst... Dom förtjänar inte ens att få tillbaka pengarna

Har du Kivra och godkänner du deklarationen utan ändringar och den blir godkänd utan granskning så till slutet på april bör inkomsten vara uppdaterat

Din inkomst syns inte på upplysningar förens efter att du har deklarerat och fått denna godkänd.

Tjena 2024 står det jag har 0kr inkomst nu har jag heltidsjobb 2025 183 000 i deklarerad inkomst när kommer detta synas på hemsidor och tror ni jag kan få 50-150k lån ifrån olika sidor har lån ifrån luma finans men täner andra låneföretag samlinsling eller så? när kommer det synas någon som vet
Ta inga sms-lån vad du än gör. Gå inte den vägen, snälla.

Din inkomst syns inte på upplysningar förens efter att du har deklarerat och fått denna godkänd.

När brukar det att vara det är någon gång runt april va?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp