Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
När slutar påminnelserna komma?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sorgsen" data-source="post: 231139" data-attributes="member: 5369"><p>Tack, jag försöker tänka positivt kring mitt inledande, men tänker också att det kommer kanske inte gå igenom. </p><p></p><p>Men Ja, men jisses vad det ringer i telefonen.</p><p>Jag säger på min svarare att jag inte svarar på okända nummer och att de ska tala in ett meddelande så ringer jag upp.</p><p>Ferratum är de enda som talat in ett meddelande.</p><p></p><p>Jag är orolig för att jag missar något samtal som kanske är viktigt.</p><p>Men borde inte dem prata in ett meddelande isf?</p><p>Handläggarens från kfm, pratade in ett meddelande. Det var uppskattat, då jag kunde ringa upp på direkten.</p><p></p><p>Jag förstår att många av mina borgenärer nyss upptäckt att jag för första gången inte betalat dem och att de vill sända påminnelse.</p><p>Fast samtidigt så undrar jag, varför de fortsätter med påminnelser eftersom de skall ha sänt in hela min skuld till skuldsaneringen.</p><p>Kan det vara så, jag tänker nu framåt, att de som fortsätter att söka mig för mina skulder är också de som kommer motsätta sig min</p><p>eventuella skusan?</p><p></p><p>Allt detta är så nytt för mig.</p><p>Hade kanske varit enklare om jag haft löneutmätning först, då hade jag inte blivit förvånad av mängden samtal. Detta efter jag läst om alla andras erfarenheter av att släppa skulder.</p><p></p><p>Men nu hamnade jag i skarven.</p><p></p><p>Vad skulle ni råda mig till OM jag svarade?</p><p>Ska jag berätta att jag genomgår en ansökan om skuldsanering, eller ska jag bara låtsas som det regnar och säga att jag kan tyvärr inte betala er denna månaden heller?</p><p></p><p>Som ni märker, snurrar många tankar just nu som bara är ett virrvarr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sorgsen, post: 231139, member: 5369"] Tack, jag försöker tänka positivt kring mitt inledande, men tänker också att det kommer kanske inte gå igenom. Men Ja, men jisses vad det ringer i telefonen. Jag säger på min svarare att jag inte svarar på okända nummer och att de ska tala in ett meddelande så ringer jag upp. Ferratum är de enda som talat in ett meddelande. Jag är orolig för att jag missar något samtal som kanske är viktigt. Men borde inte dem prata in ett meddelande isf? Handläggarens från kfm, pratade in ett meddelande. Det var uppskattat, då jag kunde ringa upp på direkten. Jag förstår att många av mina borgenärer nyss upptäckt att jag för första gången inte betalat dem och att de vill sända påminnelse. Fast samtidigt så undrar jag, varför de fortsätter med påminnelser eftersom de skall ha sänt in hela min skuld till skuldsaneringen. Kan det vara så, jag tänker nu framåt, att de som fortsätter att söka mig för mina skulder är också de som kommer motsätta sig min eventuella skusan? Allt detta är så nytt för mig. Hade kanske varit enklare om jag haft löneutmätning först, då hade jag inte blivit förvånad av mängden samtal. Detta efter jag läst om alla andras erfarenheter av att släppa skulder. Men nu hamnade jag i skarven. Vad skulle ni råda mig till OM jag svarade? Ska jag berätta att jag genomgår en ansökan om skuldsanering, eller ska jag bara låtsas som det regnar och säga att jag kan tyvärr inte betala er denna månaden heller? Som ni märker, snurrar många tankar just nu som bara är ett virrvarr. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
När slutar påminnelserna komma?
Topp