Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
När skuldsanering är över, tips på sparande?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 422041" data-attributes="member: 3225"><p>Spara med automatisk överföring (exempelvis 27:e varje månad om ni får lön 26:e) på olika konton som du öppnar i din bank. Vi har Swedbank och har öppnat fyra extra konton förutom de två privata kontona vi har (ett gemensamt och sen ett eget). Våra konton heter </p><p>1. Bil </p><p>2. Buffert</p><p>3. Jul</p><p>4. Semester</p><p>Det överförs pengar varje månad. Tyvärr har vi inte lyckats än att behålla dem men de kommer tänker jag! </p><p></p><p>Till sonen rekommenderar jag sparande i fondrobot, Lysa eller Opti. Välj autogiro så slipper ni tänka på det. Det blir en hel del pengar om 18 år!</p><p>Även till er vuxna ett sparande i en fondrobot, våra konton i Opti heter Guldkant, Buffert, Extra (där går in pengar fr mina extrajobb), och Barnbarn</p><p></p><p>Spara/investera är det absolut bästa man kan göra för sig själv och sin familj. Sinnessjukt hur många miljoner har gått åt att betala skulder och räntor! Istället för att spara pengarna OCH ha råd med det man vill ha råd med! Kräks på lån</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 422041, member: 3225"] Spara med automatisk överföring (exempelvis 27:e varje månad om ni får lön 26:e) på olika konton som du öppnar i din bank. Vi har Swedbank och har öppnat fyra extra konton förutom de två privata kontona vi har (ett gemensamt och sen ett eget). Våra konton heter 1. Bil 2. Buffert 3. Jul 4. Semester Det överförs pengar varje månad. Tyvärr har vi inte lyckats än att behålla dem men de kommer tänker jag! Till sonen rekommenderar jag sparande i fondrobot, Lysa eller Opti. Välj autogiro så slipper ni tänka på det. Det blir en hel del pengar om 18 år! Även till er vuxna ett sparande i en fondrobot, våra konton i Opti heter Guldkant, Buffert, Extra (där går in pengar fr mina extrajobb), och Barnbarn Spara/investera är det absolut bästa man kan göra för sig själv och sin familj. Sinnessjukt hur många miljoner har gått åt att betala skulder och räntor! Istället för att spara pengarna OCH ha råd med det man vill ha råd med! Kräks på lån [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
När skuldsanering är över, tips på sparande?
Topp