Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När ska man ompröva?

Hej alla
Jag undrar vad som gäller när man ska ompröva för att man kommer få högre inkomst? Ska man ompröva från den månaden man börjar en anställning som gör att man får högre inkomst, eller tidigare? Tänker att det ska vara samma månad man får den nya lönen som man skickar in en omprövning? Det eftersom att man vet ju inte innan om det sker något som gör att man inte påbörjar anställningen som tänkt?

Så har jag gjort iallafall. När den första nya lönen trillat in så skickade jag in omprövningen.

Så har jag gjort iallafall. När den första nya lönen trillat in så skickade jag in omprövningen.
Om man omprövar för en högre inkomst och efter väntetiden på ca 5 månader (enligt hemsidan) om dom bedömer att man ska betala mer på sin betalplan, blir man då återbetalningsskyldig för dessa 5 månader som handläggningen är?

Om man omprövar för en högre inkomst och efter väntetiden på ca 5 månader (enligt hemsidan) om dom bedömer att man ska betala mer på sin betalplan, blir man då återbetalningsskyldig för dessa 5 månader som handläggningen är?
Jag blev inte det, tror inte någon annan blivit det heller. Nya betalplanen är inte retroaktiv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp