Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
När personlig konkurs - Vad ska jag göra?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hopplöst48" data-source="post: 403886" data-attributes="member: 9688"><p>Ja vi har ett gemensamt hus, sedan har vi 2 krediter tillsammans och jag har 4 själv, det han inte förstår och heller inte går att förklara för honom är att han är med och bidrar han betalar 3500kr till räkningskontot och 2500 kr till hus kontot, plus att han tankar bilar. Han förstår inte att räntor gått upp att mat kostar och att barnen kostar. Han är så inne i sig själv. Antingen så fiskar han eller så dricker han öl vi har inte så bra liv ihop längre. Enda anledningen till att jag bor kvar är för att jag inte vill riva upp barnen från sitt hem. Men skulle vi sälja huset jag har funderat på det många gånger skulle jag nästan bli skuldfri eller bara ha 2-3 hundra tusen kvar i lån och skulle kunna börja om. Men det är jobbigt med ekonomi man kan ju inte prata om det med andra, egentligen skulle jag behöva det för att kanske ta steget och lämna. Så egentligen i denna tråd är inte bara ekonomi inblandat. Men allt skulle ju vara lite lättare om man inte grubblade på det också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hopplöst48, post: 403886, member: 9688"] Ja vi har ett gemensamt hus, sedan har vi 2 krediter tillsammans och jag har 4 själv, det han inte förstår och heller inte går att förklara för honom är att han är med och bidrar han betalar 3500kr till räkningskontot och 2500 kr till hus kontot, plus att han tankar bilar. Han förstår inte att räntor gått upp att mat kostar och att barnen kostar. Han är så inne i sig själv. Antingen så fiskar han eller så dricker han öl vi har inte så bra liv ihop längre. Enda anledningen till att jag bor kvar är för att jag inte vill riva upp barnen från sitt hem. Men skulle vi sälja huset jag har funderat på det många gånger skulle jag nästan bli skuldfri eller bara ha 2-3 hundra tusen kvar i lån och skulle kunna börja om. Men det är jobbigt med ekonomi man kan ju inte prata om det med andra, egentligen skulle jag behöva det för att kanske ta steget och lämna. Så egentligen i denna tråd är inte bara ekonomi inblandat. Men allt skulle ju vara lite lättare om man inte grubblade på det också. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
När personlig konkurs - Vad ska jag göra?
Topp