Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
När man inte har nån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Riri" data-source="post: 106233" data-attributes="member: 4260"><p>Jag är inte så ung. Men alla mina bästa år har bara runnit ut i sanden. </p><p>Jag är trött på min far. Han har skulder själv och jag skyller mestadels på honom för mina skulder. Han har spelat bort pengar, han har tagit pengar som inte är hans. Han har gjort elaka saker. Han harclämnat hemmet flera gånger. Jag har fått kliva fram för mor min har alltid varit hemmafru, inte längre dock. Det gick bra när jag hade ett jobb o ställa upp för familjen med allt men jag blev arbetslös en längre period och där började allt skita sig. Jag tog en massa lån för vi skulle klara oss utan att berätta för mamma för jag ville inte oroa henne och jag ville skydda mina syskon. Jag vill inte att någon av de skulle må dåligt så allt skit tog jag på mig. </p><p>Men nånstans där började jag må riktigt dåligt och skitlivet hann ikapp mig och jag orkade inte bära det ansvaret längre och då eskalerade skulderna rejält. </p><p>Det som gör mest ont är att tack vare det jag offrat så går det bra för alla nu medans jag sitter i ett skuldberg. Missförstå mig inte, jag är oerhört tacksam och jag unnar de det och det var mitt mål hela tiden. </p><p>Det som gör ont är att de verkar ha glömt allt jag har gjort och visar ingen tacksamhet eller respekt för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Riri, post: 106233, member: 4260"] Jag är inte så ung. Men alla mina bästa år har bara runnit ut i sanden. Jag är trött på min far. Han har skulder själv och jag skyller mestadels på honom för mina skulder. Han har spelat bort pengar, han har tagit pengar som inte är hans. Han har gjort elaka saker. Han harclämnat hemmet flera gånger. Jag har fått kliva fram för mor min har alltid varit hemmafru, inte längre dock. Det gick bra när jag hade ett jobb o ställa upp för familjen med allt men jag blev arbetslös en längre period och där började allt skita sig. Jag tog en massa lån för vi skulle klara oss utan att berätta för mamma för jag ville inte oroa henne och jag ville skydda mina syskon. Jag vill inte att någon av de skulle må dåligt så allt skit tog jag på mig. Men nånstans där började jag må riktigt dåligt och skitlivet hann ikapp mig och jag orkade inte bära det ansvaret längre och då eskalerade skulderna rejält. Det som gör mest ont är att tack vare det jag offrat så går det bra för alla nu medans jag sitter i ett skuldberg. Missförstå mig inte, jag är oerhört tacksam och jag unnar de det och det var mitt mål hela tiden. Det som gör ont är att de verkar ha glömt allt jag har gjort och visar ingen tacksamhet eller respekt för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
När man inte har nån
Topp