Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När försvinner era betalnings anmärkningar??

Lyckades logga in på min UC idag o fick se alla mina 18 betalnings anmärkningar ush!!! Sen såg jag att nu sista oktober kommer 13 av dom försvinna:D sen har jag 5 st kvar som kommer försvinna om ett år och 2 av dom försvinner år 2019.

Antar att äns kredit betyg kommer bli mkt bättre då???

Hur ser de ut för er andra??

Jag har 28 stycken, den sista försvinner 2019-06-16, men förmodligen blir det några till när jag ansöker om skuldsanering. Tyvärr har jag fått anmärkning för samma skuld flera gånger, det händer bl a när skulden säljs vidare. Struntar i vilket, ska bara bli skuldfri och därefter inte låna en krona.

Ush ja de e jobbigt me dessa anmärkningar va dom kan sabba:/

Hur många uc förfrågningar har ni?? Såg att Jag hade 16 st o när brukar dom försvinna???:(

Ush ja de e jobbigt me dessa anmärkningar va dom kan sabba:/

Hur många uc förfrågningar har ni?? Såg att Jag hade 16 st o när brukar dom försvinna???:(
Jag har 4 st, alla är blanka, de har tillkommit när inkasso har skickat till KFM. De ligger kvar ett år.

Jag har 1 UC och 3 som inte syns för andra än mig själv.Den som syns försvinner i början av Jan-2017.

Jag har 1 UC som försvinner 23/11 i år det som förstör för mig är mitt massiva underskott i förhållande till min inkomst. Men i och med deklarationen 2017 så minskar mitt underskott med 115.000-120.000 så i juni kan jag söka ev. samligslån.

Så en uc förfrågning sitter kvar i ett år från de datumet man får den?? Jag har 16 st som kommit lite då o då...vill bara bli av me dom där uc förfrågningarna :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp