Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Myras väg mot skuldfrihet
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 473086" data-attributes="member: 3225"><p>Hej på er, livet rullar på! Är så enormt tacksam att alla tre medicinerna jag fått och som jag antagligen ska ta varje dag livet ut, inte är dyra. </p><p>Får träffa neurolog och gå på kontroller på VC en del, mest eftersom blodtrycket vägrar gå ner och de säger att det är stor riskfaktor för att få en till stroke! Har fått en ny medicin sen två veckor tillbaka och ska ta nya prover nu i veckan! </p><p>Jag har svårt att dra ner på tempot men försöker tänka på stress och vad jag kan göra för att minska stressnivån. </p><p>När det gäller den ekonomiska biten så kan jag inte med ord beskriva hur tacksam jag är för att jag kommit så långt. Åratal av panik, ångest och kaos och en konstant oro hur man ska klara varje månad har byts ut mot ordning och hopp. Även om jag nu oroar mig mer för hälsan så är lyckan att ha kommit så långt en ny följeslagare. Äntligen lite lugn och mindre ekonomisk stress, efter ca 13 år!!!! Och till sommaren 2026, om inget oförutsett händer så är de flesta skulderna borta, från mer än 30 olika lån och krediter ner till ca 5 på mindre belopp (bortsett fr bolån och CSN). </p><p>Det smakar så ljuvligt att kunna betala ner på sina skulder. Förstår att normala människor inte kan känna den smaken för de har inte varit i det mörker som vi alla här som kämpar som djur har varit och är. </p><p>Var rädda om er!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 473086, member: 3225"] Hej på er, livet rullar på! Är så enormt tacksam att alla tre medicinerna jag fått och som jag antagligen ska ta varje dag livet ut, inte är dyra. Får träffa neurolog och gå på kontroller på VC en del, mest eftersom blodtrycket vägrar gå ner och de säger att det är stor riskfaktor för att få en till stroke! Har fått en ny medicin sen två veckor tillbaka och ska ta nya prover nu i veckan! Jag har svårt att dra ner på tempot men försöker tänka på stress och vad jag kan göra för att minska stressnivån. När det gäller den ekonomiska biten så kan jag inte med ord beskriva hur tacksam jag är för att jag kommit så långt. Åratal av panik, ångest och kaos och en konstant oro hur man ska klara varje månad har byts ut mot ordning och hopp. Även om jag nu oroar mig mer för hälsan så är lyckan att ha kommit så långt en ny följeslagare. Äntligen lite lugn och mindre ekonomisk stress, efter ca 13 år!!!! Och till sommaren 2026, om inget oförutsett händer så är de flesta skulderna borta, från mer än 30 olika lån och krediter ner till ca 5 på mindre belopp (bortsett fr bolån och CSN). Det smakar så ljuvligt att kunna betala ner på sina skulder. Förstår att normala människor inte kan känna den smaken för de har inte varit i det mörker som vi alla här som kämpar som djur har varit och är. Var rädda om er! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Myras väg mot skuldfrihet
Topp