Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Myras väg mot skuldfrihet
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 462138" data-attributes="member: 3225"><p>Liten uppdatering!</p><p>Har avslutat sambons Elpy</p><p>Har avslutat Gothia... otrolig känsla att ha betalat in det sista efter att ha haft skulder hos Gothia sen 2013. Där ingick även <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1" target="_blank">Vivus</a> så väldigt skönt att blir nollad där. Ringde för att säkerställa att jag är skuldfri hos dem och när hon bekräftade det så sa jag Tack för all hjälp och vi kommer aldrig mer att ses igen och hon skrattade. </p><p>Förra året hade jag 7 olika inkassoärenden som just nu har minskat till bara två stycken som båda ligger hos <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044" target="_blank">Svea</a> och på den ena har jag fryst ränta (Everyday+).</p><p>Skatteåterbäringen ligger kvar på kontot, har "bara" betalat av ca 7000 kr skatteskuld. Resten ska sparas på buffertkontot men även investeras (en del). Sambons återbäring har vi också sparat än så länge (lagt in 5000 kr i olika fonder) och del av resterande kommer ev användas till en resa (som inte jag kommer följa med på, eget val!)</p><p>Ytterligare små lån och krediter kommer försvinna innan året är slut. Det som blir över ska fördelas mellan snöbollen och olika sparkonton. </p><p></p><p>NU har jag kommit till den punkten där jag faktiskt tycker att det är roligt att betala räkningar och ser fram emot det! Sjukt att se fram emot en sådan sak som de flesta normala människor tycker är en ganska tråkig syssla. Men jag vet att ni som levt med marginaler på minus sidan och där varje månad är en kamp kan förstå känslan. Min kamp har pågått i 14 år!!!!! Det finns skulder kvar så resan är inte slut än men livet har blivit bättre när skuld efter skuld försvinner ur bilden!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 462138, member: 3225"] Liten uppdatering! Har avslutat sambons Elpy Har avslutat Gothia... otrolig känsla att ha betalat in det sista efter att ha haft skulder hos Gothia sen 2013. Där ingick även [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1"]Vivus[/URL] så väldigt skönt att blir nollad där. Ringde för att säkerställa att jag är skuldfri hos dem och när hon bekräftade det så sa jag Tack för all hjälp och vi kommer aldrig mer att ses igen och hon skrattade. Förra året hade jag 7 olika inkassoärenden som just nu har minskat till bara två stycken som båda ligger hos [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044"]Svea[/URL] och på den ena har jag fryst ränta (Everyday+). Skatteåterbäringen ligger kvar på kontot, har "bara" betalat av ca 7000 kr skatteskuld. Resten ska sparas på buffertkontot men även investeras (en del). Sambons återbäring har vi också sparat än så länge (lagt in 5000 kr i olika fonder) och del av resterande kommer ev användas till en resa (som inte jag kommer följa med på, eget val!) Ytterligare små lån och krediter kommer försvinna innan året är slut. Det som blir över ska fördelas mellan snöbollen och olika sparkonton. NU har jag kommit till den punkten där jag faktiskt tycker att det är roligt att betala räkningar och ser fram emot det! Sjukt att se fram emot en sådan sak som de flesta normala människor tycker är en ganska tråkig syssla. Men jag vet att ni som levt med marginaler på minus sidan och där varje månad är en kamp kan förstå känslan. Min kamp har pågått i 14 år!!!!! Det finns skulder kvar så resan är inte slut än men livet har blivit bättre när skuld efter skuld försvinner ur bilden! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Myras väg mot skuldfrihet
Topp