Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Morrow bank - räntesänkning

Hej,

Morrow bank tog över mitt lån från Qliro och jag har ringt dem två gånger sen dess för att prata om räntan. De är fruktansvärt otrevliga och det självklara valt att beta av först bland mina skulder. Jag har en ränta på 9,25% och den har int förändrats sen Qliro sänkte från en ursprunglig ränta på 10,5% någon månad efter att jag tog lånet. Jag sköter alla mina betalningar och undrar om någon här lyckats sänka sin ränta hos Morrow bank. Jag vill helst byta ut lånet men ser inte jätteljust ut för mig just nu klarar mig +/-0 varje månad och tror inte att jag skulle kunna få ett annat, billigare lån den närmaste tiden. Och jag undrar, som tidigare nämnt, om någon lyckats sänka sin ränta hos dem?

Hej,

Morrow bank tog över mitt lån från Qliro och jag har ringt dem två gånger sen dess för att prata om räntan. De är fruktansvärt otrevliga och det självklara valt att beta av först bland mina skulder. Jag har en ränta på 9,25% och den har int förändrats sen Qliro sänkte från en ursprunglig ränta på 10,5% någon månad efter att jag tog lånet. Jag sköter alla mina betalningar och undrar om någon här lyckats sänka sin ränta hos Morrow bank. Jag vill helst byta ut lånet men ser inte jätteljust ut för mig just nu klarar mig +/-0 varje månad och tror inte att jag skulle kunna få ett annat, billigare lån den närmaste tiden. Och jag undrar, som tidigare nämnt, om någon lyckats sänka sin ränta hos dem?
Dom är helt omöjliga tyvärr i mitt fall.
Ringt och försökt sänka ränta men utan någon framgång. Otrevliga i telefonen också.

Dom är helt omöjliga tyvärr i mitt fall.
Ringt och försökt sänka ränta men utan någon framgång. Otrevliga i telefonen också.
Ja, jag har märkt detta. Försöker imorgon dock.

Swedbank är samma... De vill inte ens förhandla trots att räntorna gått ner så ligger min ränta hos dem på 10,8% och jag misssköter inte mina betalningar, tvärtom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp