Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mobil på avbetalning, ingen deklarerad inkomst

Hej alla,
Är ute efter att köpa en ny lur på avbetalning, speciellt när det är räntefritt nu.
Nu är det bara så att om jag tar en upplysning på mig själv visar den typ 40k det senaste året (2023).

Har läst på forumet att mobiloperatörerna kan ändå vara generösa till ett visst månadsbelopp så länge man inte har anmärkningar (som jag inte har).
Någon som vet var deras gräns går på månadsbeloppet om man inte hade någon inkomst?
har ett jobb nu, men inte då.

Hej alla,
Är ute efter att köpa en ny lur på avbetalning, speciellt när det är räntefritt nu.
Nu är det bara så att om jag tar en upplysning på mig själv visar den typ 40k det senaste året (2023).

Har läst på forumet att mobiloperatörerna kan ändå vara generösa till ett visst månadsbelopp så länge man inte har anmärkningar (som jag inte har).
Någon som vet var deras gräns går på månadsbeloppet om man inte hade någon inkomst?
har ett jobb nu, men inte då.
Är det inte bättre att du kontaktar kundtjänst hos det bolaget du vill köpa av och fråga?

Jag önskade jag kunde få något tydligt svar därifrån.))
Ringde 3's kundtjänst - de visste knappt vad en kreditupplysning var.
Vill inte dra på mig extra uc-ff i onödan,
Är det någon som har varit i samma sits med mobiloperatörer?

Testa Telia dom kör fortfarande sin egna upplysning.
Hallon och 3 tar uc.

tack för info @Goxu ... två upplysningar - perfekt - så blir man kollad dubbelt!

Har provat Telia och blev nekad köp.
Vet inte om det var pga inkomsten eller avsaknaden av denna. Tydligen hade jag någon anmärkning som hängde kvar sen 2 år tillbaka.

Tele2 vet jag kan bevilja om de anser priset på mobilen man vill köpa är i proportion till årsinkomsten! Så tveksamt om du blir beviljad att köpa senaste iPhone men säker kan jag inte vara!
Förut tog de en Dun&Bradstreet upplysning och inte Uc.
Men om du ringer till deras kundtjänst så kommer du får svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp