Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Mitt spelmissbruk.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gamblerboy" data-source="post: 96446" data-attributes="member: 4229"><p>Jag har en exakt lika situation som dig Terry. Jag har vunnit till och från 10 miljoner mellan maj - augusti 2018. Allt är borta. Jag har skuldsatt både mig och min fru. Min fru vet inget, ännu. Men jag vet att jag blir tvungen att berätta förr eller senare. Jag har gjort liknande grej för 7 år sen och fick ett återfall. Jag är så nära hela tiden. Just nu har vi skulder på 790.000 i blancolån, två gånger förra veckan lirade jag upp mig på 800.000k, såklart nöjer man sig inte utan man tänker "najs nu är jag nollad, nu ska jag börja gå plus" och så spelar man bort allt på en natt. Det har hänt ofantligt många gånger. Jag önskar att jag hade någon bredvid mig som kunde säga till mig att jag måste sluta.</p><p></p><p>Jag resonerar i dessa banor. Om jag berättar detta för min fru, förlorar jag henne och ungarna. Om jag istället fortsätter köra skiten ur mig själv tills jag nollar mig igen, och verkligen bestämmer mig för att sluta så har jag sett till att vi inte har några skulder och jag slipper förlora mig familj. Jag avskyr att ljuga, men det bara blir så. Det går inte att vara ärlig, ingen normal person förstår hur en gambler resonerar.</p><p></p><p>Finns det någon här ikväll? :/ Jag är väldigt övertygad om att jag inte kommer leva vidare mitt liv om jag förlorar min familj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gamblerboy, post: 96446, member: 4229"] Jag har en exakt lika situation som dig Terry. Jag har vunnit till och från 10 miljoner mellan maj - augusti 2018. Allt är borta. Jag har skuldsatt både mig och min fru. Min fru vet inget, ännu. Men jag vet att jag blir tvungen att berätta förr eller senare. Jag har gjort liknande grej för 7 år sen och fick ett återfall. Jag är så nära hela tiden. Just nu har vi skulder på 790.000 i blancolån, två gånger förra veckan lirade jag upp mig på 800.000k, såklart nöjer man sig inte utan man tänker "najs nu är jag nollad, nu ska jag börja gå plus" och så spelar man bort allt på en natt. Det har hänt ofantligt många gånger. Jag önskar att jag hade någon bredvid mig som kunde säga till mig att jag måste sluta. Jag resonerar i dessa banor. Om jag berättar detta för min fru, förlorar jag henne och ungarna. Om jag istället fortsätter köra skiten ur mig själv tills jag nollar mig igen, och verkligen bestämmer mig för att sluta så har jag sett till att vi inte har några skulder och jag slipper förlora mig familj. Jag avskyr att ljuga, men det bara blir så. Det går inte att vara ärlig, ingen normal person förstår hur en gambler resonerar. Finns det någon här ikväll? :/ Jag är väldigt övertygad om att jag inte kommer leva vidare mitt liv om jag förlorar min familj. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Mitt spelmissbruk.
Topp