Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Mitt spelmissbruk.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sajsan121212" data-source="post: 91902" data-attributes="member: 4175"><p>Wow.</p><p></p><p>Jag har gråtit mig igenom den här tråden Terry...</p><p></p><p>Visste inte att det fanns människor som tänkte som jag.</p><p></p><p>Trodde på riktigt att jag var helt sjuk i huvudet, att det var bara jag i hela världen som kunde vara såhär dum.</p><p>Men efter att ha läst många av era inlägg förstår jag att våra hjärnor fungerar precis likadant.</p><p></p><p>Jag har med vunnit en halv miljon lite då och då och tänkt att ”fyfan vilket jävla flyt jag har” tagit ut pengar, avbrutit uttagen och sen alltid slutat på noll.</p><p></p><p>Jag berättade för min sambo när skulderna bara var 50.000 att jag hade ett spelberoende men han förstod aldrig hur illa det faktiskt var, jag fortsatte ljuga för honom och det värsta är att han gick på ALLT! </p><p></p><p>500.000 i tandläkarräkningar??? Hur kunde han gå på det?!</p><p></p><p>300.000 i återkrav till CSN? När jag inte ens har en vettig utbildning att prata om?</p><p></p><p>Och det här är långt ifrån allt!</p><p></p><p>Jag har frågat honom hur han kunde vara så naiv och hur han kunde tro på alla lögner. Och han vet inte själv.</p><p></p><p>Vi sålde vår bostadsrätt och har egentligen ingenting kvar.</p><p></p><p>Vi har kanske 55000 kronor in efter skatt. Men mestadels av pengarna går till att betala av lån.</p><p></p><p>Men vi överlever.</p><p></p><p>Dock så är det fortfarande mycket lögner jag ej vågat erkänna.</p><p></p><p>Kanske är det bäst att det förblir så. Jag kan ju faktiskt lösa det utan att han behöver veta något.</p><p></p><p>Största frågan är varför han ens är kvar vid min sida efter år av misär.</p><p></p><p>Men han säger att han älskar mig. Jag vet att han gör det.</p><p></p><p>Synd bara att spelmissbruket har raderat allt jag någonsin var. </p><p></p><p>Jag önskar bara att jag kunde känna lika mycket kärlek tillbaka.</p><p></p><p>Det är dit jag vill. För jag vet ju att jag älskar honom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sajsan121212, post: 91902, member: 4175"] Wow. Jag har gråtit mig igenom den här tråden Terry... Visste inte att det fanns människor som tänkte som jag. Trodde på riktigt att jag var helt sjuk i huvudet, att det var bara jag i hela världen som kunde vara såhär dum. Men efter att ha läst många av era inlägg förstår jag att våra hjärnor fungerar precis likadant. Jag har med vunnit en halv miljon lite då och då och tänkt att ”fyfan vilket jävla flyt jag har” tagit ut pengar, avbrutit uttagen och sen alltid slutat på noll. Jag berättade för min sambo när skulderna bara var 50.000 att jag hade ett spelberoende men han förstod aldrig hur illa det faktiskt var, jag fortsatte ljuga för honom och det värsta är att han gick på ALLT! 500.000 i tandläkarräkningar??? Hur kunde han gå på det?! 300.000 i återkrav till CSN? När jag inte ens har en vettig utbildning att prata om? Och det här är långt ifrån allt! Jag har frågat honom hur han kunde vara så naiv och hur han kunde tro på alla lögner. Och han vet inte själv. Vi sålde vår bostadsrätt och har egentligen ingenting kvar. Vi har kanske 55000 kronor in efter skatt. Men mestadels av pengarna går till att betala av lån. Men vi överlever. Dock så är det fortfarande mycket lögner jag ej vågat erkänna. Kanske är det bäst att det förblir så. Jag kan ju faktiskt lösa det utan att han behöver veta något. Största frågan är varför han ens är kvar vid min sida efter år av misär. Men han säger att han älskar mig. Jag vet att han gör det. Synd bara att spelmissbruket har raderat allt jag någonsin var. Jag önskar bara att jag kunde känna lika mycket kärlek tillbaka. Det är dit jag vill. För jag vet ju att jag älskar honom. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Mitt spelmissbruk.
Topp