Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Mitt spelmissbruk.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="superflip" data-source="post: 78649" data-attributes="member: 3975"><p>Fan är så jävla förbannad eller nej mer grov jävla ångest... Och hatet mot sig själv är extremt... </p><p>Brukar inte vara såhär men tror det är för att just detta scenario har hänt flera ggr på kanske max 2´3 mån.</p><p></p><p>På låga insättningar har ja vunnit 100K, 268K , 70K och något mer som man sen bara trycker bort.... Speciellt när man är i grovt behov av pengarna...</p><p>Sen är det väl att jag är sårbar just nu och känns som allt som hänt kommer upp till ytan. Alla jobbiga grejer som jag förträngt och tryckt ner med droger...</p><p></p><p>Allt ni skriver eller man kanske drömmer om har jag gjort eller upplevt. Men detta hor missbruk har förstört mig och hela mitt liv... </p><p>Så många ggr jag lyckades komma på fötter igen som var omöjliga scenarion att lösa men ändå tillbaka till skiten... Vet inte allt i ordning då jag försökt glömma allt o gå vidare....</p><p></p><p>Spelat sen man var 15 och eskalerade när jag kom i kontakt med slots... Då var inte betting på kartan längre... Tror ja vann 20K på ett tryck eller liknande sen var jag fast....</p><p>Började spela mer och sen gick det över till att spela när ja ville komma bort typ ja vene... Eskalerade hårt när jag började spela när jag var full eller med droger i mig som dämpar all ångest. Nu börjar lånen komma in som till slut var på 800K tror ja... Jobbade som försäljare och hade väl antagligen bra uc score som jag utnyttjade... Gick kanske ett år tills jag gick in i väggen. Det var som om hela livet med alla lögner kom i kapp en och slog ner mig....</p><p></p><p>Sjukskriven nu och lever med tjejen... Spelar alltid bort sjukpenningen och räkningar börjar gå åt helvete m.m ... Går ju aldrig betala tillbaka liksom... Då kom jag på att någon nämde aktien Fingerprint ett år tidigare tror ja... Så jag var ju redan fucked vem bryr sig...Tar lån på 300 K och köper fingerprint. På 4 mån är jag nu miljonär . 1,5 kanske jag hade . Betalade bara tillbaka några små lån... Kunde ju inget om aktier alls så jag sålde Fingerprint och var kungen liksom ... Fatta känslan... På 4´5 mån förlorar jag allt på aktier .... FYfan ville dö... wow den ångesten. Hade precis fått tillbaka Livet och kan erbjuda tjejen som alltid funnits där ett vanligt liv utan massa ångest.... </p><p></p><p>Nej juste här är skulderna ca 500K inkl den 300 jag tog... så jag betalade av det och hade millen över typ..... </p><p></p><p>Här tror jag allt börjar . Förvandlingen med mig.. Ångesten man lärt sig leva med... Hur faaan ska man säga till någon vad som hänt precis.... Så ensam bär man på detta och folk tänker väl att man är deppig o skit jämt och ångest blalba... </p><p></p><p>Jag är fortfarande hemma men tror att jag börjar jobba smått igen och belånar mig på ett år kanske 600-800k och var tillbaka i skiten... Lån som skulle lösa andra lån spelades väl upp och allt som kom in... Fyfan vad stark tjejen måste varit som också var med om detta och mig som person... Nu är det slut sen 2 mån tillbaka ... 3,5år borta bara sådär... Jag kanske fortsätter en annan gång.. Det händer en grej som gör att jag blir skuldfri igen... Men nu blev det fan jobbigt när jag skrev ner allt såhär.. Sorry vene ens varför ja skriver ner den här skiten men kanske är bra....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superflip, post: 78649, member: 3975"] Fan är så jävla förbannad eller nej mer grov jävla ångest... Och hatet mot sig själv är extremt... Brukar inte vara såhär men tror det är för att just detta scenario har hänt flera ggr på kanske max 2´3 mån. På låga insättningar har ja vunnit 100K, 268K , 70K och något mer som man sen bara trycker bort.... Speciellt när man är i grovt behov av pengarna... Sen är det väl att jag är sårbar just nu och känns som allt som hänt kommer upp till ytan. Alla jobbiga grejer som jag förträngt och tryckt ner med droger... Allt ni skriver eller man kanske drömmer om har jag gjort eller upplevt. Men detta hor missbruk har förstört mig och hela mitt liv... Så många ggr jag lyckades komma på fötter igen som var omöjliga scenarion att lösa men ändå tillbaka till skiten... Vet inte allt i ordning då jag försökt glömma allt o gå vidare.... Spelat sen man var 15 och eskalerade när jag kom i kontakt med slots... Då var inte betting på kartan längre... Tror ja vann 20K på ett tryck eller liknande sen var jag fast.... Började spela mer och sen gick det över till att spela när ja ville komma bort typ ja vene... Eskalerade hårt när jag började spela när jag var full eller med droger i mig som dämpar all ångest. Nu börjar lånen komma in som till slut var på 800K tror ja... Jobbade som försäljare och hade väl antagligen bra uc score som jag utnyttjade... Gick kanske ett år tills jag gick in i väggen. Det var som om hela livet med alla lögner kom i kapp en och slog ner mig.... Sjukskriven nu och lever med tjejen... Spelar alltid bort sjukpenningen och räkningar börjar gå åt helvete m.m ... Går ju aldrig betala tillbaka liksom... Då kom jag på att någon nämde aktien Fingerprint ett år tidigare tror ja... Så jag var ju redan fucked vem bryr sig...Tar lån på 300 K och köper fingerprint. På 4 mån är jag nu miljonär . 1,5 kanske jag hade . Betalade bara tillbaka några små lån... Kunde ju inget om aktier alls så jag sålde Fingerprint och var kungen liksom ... Fatta känslan... På 4´5 mån förlorar jag allt på aktier .... FYfan ville dö... wow den ångesten. Hade precis fått tillbaka Livet och kan erbjuda tjejen som alltid funnits där ett vanligt liv utan massa ångest.... Nej juste här är skulderna ca 500K inkl den 300 jag tog... så jag betalade av det och hade millen över typ..... Här tror jag allt börjar . Förvandlingen med mig.. Ångesten man lärt sig leva med... Hur faaan ska man säga till någon vad som hänt precis.... Så ensam bär man på detta och folk tänker väl att man är deppig o skit jämt och ångest blalba... Jag är fortfarande hemma men tror att jag börjar jobba smått igen och belånar mig på ett år kanske 600-800k och var tillbaka i skiten... Lån som skulle lösa andra lån spelades väl upp och allt som kom in... Fyfan vad stark tjejen måste varit som också var med om detta och mig som person... Nu är det slut sen 2 mån tillbaka ... 3,5år borta bara sådär... Jag kanske fortsätter en annan gång.. Det händer en grej som gör att jag blir skuldfri igen... Men nu blev det fan jobbigt när jag skrev ner allt såhär.. Sorry vene ens varför ja skriver ner den här skiten men kanske är bra.... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Mitt spelmissbruk.
Topp