Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Mitt spelmissbruk.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Finsliparn" data-source="post: 194375" data-attributes="member: 5082"><p>Jo , Absolut. Passar långt ifrån alla, men tipset var till Terry i hans situation. Han om jag inte missförstått kommer i juni ha en FF kvar och behöver söka mer än 2 lån på höga belopp.</p><p></p><p>Vet inte hur jag ska förklara men ska testa.</p><p></p><p>Om vi säger istället att Terry ansöker om 350 000kr på <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/61" target="_blank">Advisa</a> och <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> 350 000 10e juni. Erbjudanden kommer in och är giltig till ca 10e juli.</p><p></p><p>7e juli godkänner Terry bästa erbjudandet på Lendo och bästa på Advisa, alltså innan erbjudanden gått ut. Dessa lån kommer inte synas på UC förrän mitten av augusti. Alltså kan Terry isåfall göra ny ansökan t ex 10 augusti när det gått 2 månader sedan sina 2 FF som togs i juni, som definitivt har svalnat för bankerna och dessutom syns inget tagit lån.</p><p></p><p>Detta passar inte alla men som jag förstått terry så är han behov av mycket i lån och såklart till så bra ränta som möjligt.</p><p></p><p>Sen såklart att två ansökningar via låneförmedlare skadar även om det är 2 månader sedan.</p><p></p><p>I slutändan kommer det till algoritmer i handläggandet eller vilken individ på banken/kreditinstitutet som bedömer detta. Jobbar själv på bank , en del med blancoansökningar. Har sett flera liknande fall, där kunder säger att de lockats av reklamer att testa att jämföra alla banker via förmedlare, sedan säger de till oss att de inte var nöjd med räntorna och att de inte tog något lån. Klart de kan se suspekt ut , men svårt för banken att kontrollera då UC verkligen visar att inget lån ska ha betalats ut på 2 månader.</p><p></p><p>Därav vikten med att få till datumen så att det ser verkligt ut. För det är inte många fall där någon som är behov av samlingslån får ett erbjudande och väntar en månad med att acceptera det. Det är klart att det är sämre med dessa 2 FF, men att det i många fall fungerar om man gör på detta sätt kan jag lova , då jag sett det själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Finsliparn, post: 194375, member: 5082"] Jo , Absolut. Passar långt ifrån alla, men tipset var till Terry i hans situation. Han om jag inte missförstått kommer i juni ha en FF kvar och behöver söka mer än 2 lån på höga belopp. Vet inte hur jag ska förklara men ska testa. Om vi säger istället att Terry ansöker om 350 000kr på [URL='https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/61']Advisa[/URL] och [URL='https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27']Lendo[/URL] 350 000 10e juni. Erbjudanden kommer in och är giltig till ca 10e juli. 7e juli godkänner Terry bästa erbjudandet på Lendo och bästa på Advisa, alltså innan erbjudanden gått ut. Dessa lån kommer inte synas på UC förrän mitten av augusti. Alltså kan Terry isåfall göra ny ansökan t ex 10 augusti när det gått 2 månader sedan sina 2 FF som togs i juni, som definitivt har svalnat för bankerna och dessutom syns inget tagit lån. Detta passar inte alla men som jag förstått terry så är han behov av mycket i lån och såklart till så bra ränta som möjligt. Sen såklart att två ansökningar via låneförmedlare skadar även om det är 2 månader sedan. I slutändan kommer det till algoritmer i handläggandet eller vilken individ på banken/kreditinstitutet som bedömer detta. Jobbar själv på bank , en del med blancoansökningar. Har sett flera liknande fall, där kunder säger att de lockats av reklamer att testa att jämföra alla banker via förmedlare, sedan säger de till oss att de inte var nöjd med räntorna och att de inte tog något lån. Klart de kan se suspekt ut , men svårt för banken att kontrollera då UC verkligen visar att inget lån ska ha betalats ut på 2 månader. Därav vikten med att få till datumen så att det ser verkligt ut. För det är inte många fall där någon som är behov av samlingslån får ett erbjudande och väntar en månad med att acceptera det. Det är klart att det är sämre med dessa 2 FF, men att det i många fall fungerar om man gör på detta sätt kan jag lova , då jag sett det själv. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Mitt spelmissbruk.
Topp