Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
minUC - Mitt kreditbetyg
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A27" data-source="post: 262849" data-attributes="member: 4258"><p>ja blanco är ljusår bättre.</p><p>själv så upptäckte jag glatt idag att mitt Collectorlån är slutbetalt, det var mycket märkligt förra månaden när jag fick samlingslån how <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/37" target="_blank">Ikano</a> så betalade dom hela låneskulden men inte månadens ränta, då stod det att mitt lån var på 2500kr och en månad kvar att betala, nu denna månad hade det gått upp till 2800kr men det stod att min skuld var 2800 av 24000kr (wtf? lånet hade varit på 300k) jag kunde från början ändra återbetalningstiden så att månadsbeloppet var så lite som någon hundring, men sen så visade den att jag kunde betala 22000kr (tjugotvåtusen) per månad, tror igår så kunde jag betala så mycket varje månad i ett helt år.</p><p>hur som helst så stod det att dom skulle dra 2100kr på autogirot, skit också då blir det ytterligare en månad att betala resterande 7-800kr men nu är lånet helt borta trots att jag bara betalade 2100 av dom sista 2800kr.</p><p>riktigt skönt att slippa Collector, dom sa att som skulle sänka min ränta till 9% från mina 12% men det gjorde dom aldrig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A27, post: 262849, member: 4258"] ja blanco är ljusår bättre. själv så upptäckte jag glatt idag att mitt Collectorlån är slutbetalt, det var mycket märkligt förra månaden när jag fick samlingslån how [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/37"]Ikano[/URL] så betalade dom hela låneskulden men inte månadens ränta, då stod det att mitt lån var på 2500kr och en månad kvar att betala, nu denna månad hade det gått upp till 2800kr men det stod att min skuld var 2800 av 24000kr (wtf? lånet hade varit på 300k) jag kunde från början ändra återbetalningstiden så att månadsbeloppet var så lite som någon hundring, men sen så visade den att jag kunde betala 22000kr (tjugotvåtusen) per månad, tror igår så kunde jag betala så mycket varje månad i ett helt år. hur som helst så stod det att dom skulle dra 2100kr på autogirot, skit också då blir det ytterligare en månad att betala resterande 7-800kr men nu är lånet helt borta trots att jag bara betalade 2100 av dom sista 2800kr. riktigt skönt att slippa Collector, dom sa att som skulle sänka min ränta till 9% från mina 12% men det gjorde dom aldrig [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
minUC - Mitt kreditbetyg
Topp